کد خبر : 1652358 | 08 آذر 1398 ساعت 10:53 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

شادی هواداران آرسنال از گلی که تیم‌شان خورد!

شادی گروهی از هواداران آرسنال بعد از دریافت گل دوم تیم‌شان از آینتراخت فرانکفورت نشان می‌دهد که وضعیت در این تیم تا چه اندازه بحرانی است.

شادی هواداران آرسنال از گلی که تیم‌شان خورد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و در این بازی که در لیگ اروپا برگزار می‌شد با نتیجه 2-1 شکست خورد تا در هفت بازی اخیر خود حتی قادر به کسب یک پیروزی نشده باشد و یک رکورد منفی 27 ساله را به ثبت برساند.

 

1454668

 

بخش عمده هواداران آرسنال آنقدر از وضعیت تیم محبوب‌شان و به خصوص از ادامه کار اونای امری به عنوان سرمربی ناراضی هستند که این بازی را تحریم کرده بودند و گروه کم‌تعدادی از آنها در امیریتس حضور داشتند.

 

اتفاق عجیبی که در جریان بازی افتاد این بود که بعد از به ثمر رسیدن گل دوم فرانکفورت که در نهایت شکست آرسنال را رقم زد، گروهی از هواداران توپچی‌ها که در استادیوم حاضر بودند به شادی پرداختند و روی سکوها خوشحالی‌شان را نشان دادند. اتفاقی که کمتر کسی انتظار داشت روزی در ورزشگاه امیریتس شاهدش باشد.

 

علت حرکت عجیب این گروه از هواداران آرسنال احتمالا این بوده که از نظر آنها شکست‌های بیشتر به معنای وارد شدن فشار بیشتر به اونای امری است و فشار بیشتر باعث می‌شود اخراج او از باشگاه هر لحظه احتمال بیشتری پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها