کد خبر : 1652435 | 08 آذر 1398 ساعت 18:52 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری دیدار استقلال و سپاهان در ابهام

با توجه به تعطیلی مدارس ابتدایی در استان اصفهان، شرایط این شهر نیز برای برگزاری دیدار سپاهان و استقلال مساعد به نظر نمی رسد.

برگزاری دیدار استقلال و سپاهان در ابهام

 

به گزارش "ورزش سه"، تقی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار تهران در جلسه‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران اعلام کرد به دلیل افزایش میزان آلایندگی هوا مدارس استان تهران به جز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه در تمامی مقاطع فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.


ساعتی بعد مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز خبر مشابهی را اعلام کرد و گفت: « براساس تصمیم کمیته هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا شنبه نهم آذرماه مهدکودک ها و مقاطع ابتدایی در کلانشهر اصفهان و ۱۱ شهر استان تعطیل است».


سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ البته می گوید که به صورت رسمی دستوری جهت لغو مسابقات اعلام نشده است، ولی فردا صبح تصمیم نهایی پس از بررسی دوباره شرایط آب و هوایی برای برگزاری دو مسابقه در تهران و همینطور دو دیداری که قرار است در مشهد و اصفهان برگزار شود، اتخاذ خواهد شد.


رقابت های لیگ نوزدهم در شرایطی به هفته یازدهم برگزار می شود که هنوز چند تیم نظیر سپاهان دیدارهای هفته دهم را برگزار نکرده اند و چند مرتبه ای نیز مسابقات به تعویق افتاده است؛ با این حال به نظر می رسد با در نظر گرفتن این نکته که پیش تر نیز سابقه برگزاری بازی در شرایط آلودگی هوا وجود داشته، روز آینده بازی های لیگ برتر در هر چهار شهر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها