کد خبر : 1652562 | 09 آذر 1398 ساعت 13:22 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: 20 سال در یک باشگاه؟ ونگر آخرین نفر بود!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، معتقد است که دوران حضور طولانی مدت مربی ها در یک باشگاه به پایان رسیده است.

مورینیو: 20 سال در یک باشگاه؟ ونگر آخرین نفر بود!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو هفته گذشته پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب شد. همچنین اونای امری، سرمربی سابق آرسنال، نیز پس از 18 ماه حضور در این تیم برکنار شد تا نتواند جانشین خوبی برای آرسن ونگر باشد که حدود 20 سال روی نیمکت توپچی ها نشسته بود.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، اما معتقد است که دوران حضور طولانی مربی ها در یک تیم به پایان رسیده است. او در این باره گفت: " فکر نمی کنم که 20 سال حضور در یک تیم دیگر امکان پذیر باشد. دنیای مدرن، تکلونوژی های جدید، شبکه های اجتماعی جدید، ذهنیت اشخاص، تسریع در روابط، زود خسته شدن و خیلی چیزهای دیگر در حال تغییر و دگرگونی هستند و به نظر من همه این ها مهم و تاثیرگذار هستند. این اتفاقات به غیر از فوتبال تمام دنیا را دچار تغییر کرده اند به شکلی که فکر می کنم ونگر آخرین نمونه از نوع خودش است. این یک اتفاق بد برای ماست. با این وجود باید خودمان را با شرایط وفق دهیم و این که هر روز برای شغل خود بجنگیم. این اتفاق حالا به یک امر طبیعی تبدیل شده چرا که در سایر بخش ها نیز این موضوع رخ می دهد."

 

 

1454992

 

 

مورینیو در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: " به نظر من حتی شما که در روزنامه و رادیو هستید نیز نمی توانید به کار خود دل ببندید. هر روز باید خودتان را به اثبات برسانید. با وجود همه این ها اما من با این دید که برای چه مدتی در باشگاه هستم، وارد آن مجموعه نمی شوم. من فقط تلاش می کنم که هر روز نشان دهم که فرد مناسبی برای شغلم هستم."

دیدگاه‌ها