کد خبر : 1652640 | 09 آذر 1398 ساعت 16:30 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 1 آلومینیوم اراک 0

لیگ یک/ برد انزلی‌چی‌ها دو رقمی شدند

ملوانان توانستند دیدار امروز خود برابر آلومینیوم را با برتری به پایان برسانند. آنها در شش هفته اخیر یک بازی در میان توانستند برابر حریف خود به برتری برسند.

لیگ یک/ برد انزلی‌چی‌ها دو رقمی شدند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی های مهم ملوانان در لیگ فعلی، به دیدار امروز این تیم برابر  آلومنیوم اراک در انزلی بر می گردد. دیداری که شاید از ابتدای لیگ آنقدرها مهم نبود که اکنون برای انزلی چی ها اهمیت زیادی پیدا کرد. دیداری که در نهایت با برتری بازیکنان ملوان به پایان رسید.


انزلی چی ها از ابتدای بازی امروز دروازه حریف را مدنظر داشتند تا اینکه در میانه های همان نیمه اول توانستند به دروازه حریف برسند. موقعیتی که برای انزلی چی ها یک پنالتی به همراه داشت و مهیار زحمتکش توانست آن را تبدیل به گل کند. ملوانان همین نتیجه را تا پایان نیمه اول حفظ کردند و در نیمه دوم نیز با محافظت از گل به ثمر رسیده، موفق شدند سه امتیاز مهم این بازی را برای خود کنند.


با این گل ملوانان، آنها در شش هفته اخیر توانستند یک بازی در میان برابر حریف به برتری برسند و در نتیجه تغییرات ملوانان با حضور کادر جدید مدیریتی کاملا به چشم بیاید. آنها با سه امتیازی که در دیدار امروز به دست آوردند توانستند خود را 11 امتیازی کنند و هرچند هنوز در رده های پایینی جدول رده بندی حضور دارند اما فاصله خود را با دیگر تیم های لیگ کمتر کنند.


اراکی ها اما با این شکست همچنان 21 امتیازی باقی ماندند تا در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها