کد خبر : 1653036 | 11 آذر 1398 ساعت 10:46 | 61.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن، کلیدی‌تر از مسی برای پیروزی بزرگ

ال چولو را چه کسی شکست داد؟ مسی یا تراشتگن؟

مارک آندره تراشتگن در جریان پیروزی دیشب بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید نقشی کلیدی داشت و با دو سیو خارق‌العاده مقابل هرموسو و موراتا باعث شد بلوگرانا در نهایت با گل مسی به پیروزی برسد.

ال چولو را چه کسی شکست داد؟ مسی یا تراشتگن؟

به گزارش "ورزش سه"، در اینکه مارک آندره تراشتگن و یان اوبلاک، دروازه‌بانهای بارسلونا و اتلتیکو مادرید در حال حاضر دو تا از بهترین دروازه‌بانهای دنیا هستند شکی وجود ندارد ولی دیشب در واندا متروپولیتانو، دوئل این دو دروازه‌بان فوق‌العاده بدون تردید با پیروزی بی حرف و حدیث تراشتگن به پایان رسید که ستاره اصلی میدان بود. تراشتگن بود که با درخشش خارق‌العاده و به خصوص با دو سیو کلیدی مقابل بازیکنان اتلتیکو باعث شد تیمش در نهایت با گل لیونل مسی به پیروزی برسد.

 

1455708

 

در واقع بارسا دیشب به لطف درخشش دو ستاره‌اش، تراشتگن و مسی در یک دیدار دشوار به پیروزی رسید و سه امتیاز شیرین به حساب خود واریز کرد. تعداد سیوهای تراشتگن در بازی دیشب تنها به دو سیو مهمش در مقابل هرموسو و موراتا ختم نمی‌شد بلکه او بارها و بارها درخشید و توپهای شلیک شده از طرف بازیکنان اتلتیکو را دفع کرد. او از همان دقیقه اول بازی نشان داد که شکست دادنش برای اتلتیکو کار ساده‌ای نخواهد بود.

 

 

 

در اولین صحنه ماریا هرموسو مدافع پیش تاخته اتلتیکو سانتر قطری بلد و زیبای فلیکس را در حالی دریافت کرد که هیچ مزاحمی نداشت و در چند متری دروازه بارسا تنها تراشتگن را در مقابل خود می دید که ترجیح داده بود درون دروازه بماند و از دروازه اش خارج نشود. ضربه بغل پای هرمسو توسط تراشتگن با دست چپ دفع شد تا اولین سیو کلیدی بازی توسط او به زیبایی تمام انجام شود. 

 

1455706

 

چند دقیقه بعد یک سیو کلیدی دیگر توسط تراشتگن انجام شد. موراتا در این صحنه از فاصله چند متری دروازه ضربه سری خطرناک به سمت دروازه بارسا شلیک کرد. کرنری که از سمت راست به طرف دروازه بارسا ارسال شده بود زمانی به موراتا رسید که او تقریبا بدون مزاحمت از زمین به هوا بلند شده و ضربه سری عالی به توپ زد. توپ که می رفت تا در مقابل تراشتگن به زمین بخورد توسط او این بار با دست راست دفع شد تا دومین سیو کلیدی بازی به نام این دروازه بان آلمانی ثبت شود. 

 

 

1455704

 

این دو سیو مهمترین و درخشان‌ترین سیوهای تراشتگن در بازی دیشب بود. این حرکات تراشتگن بار دیگر نشان داد او چه رفلکس‌های خارق‌العاده‌ای دارد. اگر او درون دروازه بارسا نایستاده بود اتلتیکو می‌توانست در همان سی دقیقه اول کار شاگردان والورده را تمام کند. اگر روی این دو صحنه تراشتگن با رفلکس‌های بی‌نظیرش دروازه بلوگرانا را بسته نگه نداشته بود، گل مسی در دقیقه 86 هم با وجود همه زیبایی‌اش نمی‌توانست مانع از شکست بارسا در خانه حریف شود.

 

 

دیدگاه‌ها