کد خبر : 1653299 | 12 آذر 1398 ساعت 16:07 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مورینیو به اولدترافورد: وقت انتقام فرا رسید

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، فردا بعد از حدود یک سال دوباره به ورزشگاه اولدترافورد باز خواهد گشت.

بازگشت مورینیو به اولدترافورد: وقت انتقام فرا رسید

به گزارش "ورزش سه"، دسامبر سال گذشته ژوزه مورینیو بعد از دو سال و نیم از هدایت منچستریونایتد برکنار شد و جای خود را به اوله گنار سولسشر داد. سرمربی پرتغالی بعد از آن به مدت یک سال در شبکه های تلویزیونی به عنوان کارشناس فعالیت کرد و هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفت.

 

حدود دو هفته پیش اما باشگاه تاتنهام اعلام کرد که با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی خود، قطع همکاری کرده است. این باشگاه لندنی بعد از اخراج پوچتینو، ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا آقای خاص بار دیگر به رقابت های لیگ برتر بازگردد. مورینیو در هر سه بازی قبلی خود با تاتنهام به پیروزی دست یافته و تا حدود زیادی این تیم را از بحران خارج کرده است.

 

 

1356869

 

حالا مورینیو و منچستریونایتد خیلی زود به یکدیگر رسیده اند و سرمربی پرتغالی در سومین بازی لیگ برتری به همراه تاتنهام مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. نکته جالب تر این که این بازی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد؛ موضوعی که قطعا بر جذابیت این دیدار اضافه خواهد کرد. مورینیو با انگیزه های فراوان و با هدف اثبات توانایی های خود پا به اولدترافورد می گذارد و در سمت مقابل شیاطین سرخ برای بهبود اوضاع خود به پیروزی در بازی فردا نیاز مبرم دارند. از طرف دیگر تقابل آقای خاص و طرفداران یونایتد نیز یکی از جذابیت های فوق العاده این بازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها