کد خبر : 1653738 | 14 آذر 1398 ساعت 18:10 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

از یک امتیاز این بازی خوشحالیم

بارانی: می‌توانستیم به تراکتور گل بزنیم

شاهین شهرداری بوشهر در یک بازی سخت و خارج از خانه توانست مقابل تراکتور در تبریز به مساوی دست پیدا کند.

بارانی: می‌توانستیم به تراکتور گل بزنیم

به گزارش" ورزش سه"، تیم آخر جدول رده بندی امروز میهمان یکی از مدعیان قهرمانی بود اما در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. صادق بارانی هافبک باتجربه شاهین بوشهر بعد از این تساوی در میکسدزون ورزشگاه یادگار تبریز گفت:" تراکتور تیم خیلی خوبی است و ملی پوشان بزرگی مثل احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را در اختیار دارد."


او افزود:" خیلی خوشحال هستیم که با تیم جوانی که داریم توانستیم یک امتیاز این بازی دشوار را بگیریم و به بازی های آینده با امیدواری بیشتری نگاه کنیم."


بارانی همچنین درباره بازی دفاعی شاهین گفت:" خب ما در این بازی سعی کردیم بیشتر کار دفاعی را انجام بدهیم، ضمن اینکه فشار تراکتور که در زمین خودش بازی می کرد باعث شد تیم ما کمی عقب بیاید. با این حال در ضدحملات می توانستیم باز هم به گل برسیم."


او در ارتباط با میشو مربی جدید این تیم که در سه بازی اخیر روی نیمکت شاهین بوشهر نشسته، گفت:" میشو مربی خیلی خوب و اکتیوی است و امیدواریم که با او بتوانیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم که شاهین امسال در لیگ برتر بماند چرا که حیف است چنین تیم ریشه داری در لیگ برتر نباشد."

دیدگاه‌ها