کد خبر : 1653855 | 15 آذر 1398 ساعت 13:20 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شایعات شورش در رختکن اتلتیکو مادرید

بعد از انتشار شایعاتی درباره شورش بازیکنان اتلتیکو علیه سرمربی‌شان دیگو سیمئونه، این مربی آرژانتینی شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید کنترل رختکن تیمش را از دست نداده است.

تکذیب شایعات شورش در رختکن اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید شایعات اخیر مبنی بر اینکه او کنترل رختکن تیمش را از دست داده و بازیکنان اتلتیکو علیه‌اش شورش کرده‌اند را تکذیب کرد.

 

1456990

 

اتلتیکو در حال حاضر بعد از 14 هفته با کسب 25 امتیاز در رتبه ششم جدول لالیگا قرار دارد و با بارسلونا، تیم اول جدول شش امتیاز اختلاف دارد. شروع نه چندان خوب اتلتیکو در این فصل انتقاداتی را به این تیم و به خصوص سرمربی‌اش دیگو سیمئونه وارد کرده است. چندی پیش شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بازیکنان اتلتیکو در رختکن علیه سیمئونه شورش کرده‌اند و دیگر حاضر نیستند از او اطاعت کنند.

 

ولی سیمئونه در یک کنفرانس خبری این شایعات را تکذیب کرده و گفت کوچکترین نسبتی با واقعیت ندارند. او که در آستانه دیدار امروز تیمش با ویارئال با خبرنگاران صحبت می‌کرد در این باره گفت:" من در هشت سالی که اینجا هستم هر سال این شایعه را مطرح کردند که بازیکنان علیه من متحد شده‌اند و با من نیستند".

 

1456992

 

سرمربی آرژانتینی در ادامه گفت:" رسانه‌ها همیشه از این گمانه‌زنی‌ها می‌کنند. ولی ما با صبر و انرژی زیاد به مسیر خودمان ادامه می‌دهیم. ما همه مسئولیت داریم و مسئولیت من خیلی مهم است. من این مسئولیت را می‌پذیرم و به دنبال راه‌حلهایی هستم که اتلتیکو به بهترین شرایط ممکن برگردد، یعنی به شرایط پیروزی. وقتی تیم برنده می‌شود همه چیز بهتر است".

 

 

دیدگاه‌ها