کد خبر : 1653910 | 15 آذر 1398 ساعت 17:10 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

تا 2025

رسمی؛ براندن راجرز با لسترسیتی تمدید کرد

سرمربی موفق تیم لسترسیتی قرارداد خود با این تیم را تا سال 2025 تمدید کرد.

رسمی؛ براندن راجرز با لسترسیتی تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی 46 ساله و ایرلندی تیم لسترسیتی که تا سال 2022 با تیم لسترسیتی قرارداد داشت، سه و نیم سال دیگر قراردادش را تمدید کرد و حالا تا سال 2025 در این تیم ماندنی خواهد شد. مدیران باشگاه آبی پوش انگلستانی به این خاطر چنین تصمیمی را گرفتند که باشگاه های مختلف پس از موفقیت این مربی باتجربه، به دنبال استخدام او بودند.

 

 

1457077

 

 

پس از اخراج اونای امری از آرسنال، راجرز که سابقه کار در لیورپول و کسب 7 جام با سلتیک اسکاتلند را دارد، یکی از گزینه های مربیگری در آرسنال بود.

مدیر لسترسیتی با اعلام این خبر در پایگاه رسمی این باشگاه اعلام کرد: «در 9 ماه اخیر این یک ترکیب ارزشمند در باشگاه ما بوده است. پیوند بین بازیکنان، مربیان و مدیران در این چند وقت بیشتر شده و من خوشحال و هیجان زده ام که اعلام کنم چنین روندی ادامه خواهد داشت». این در حالی است که روز گذشته روزنامه تلگراف از مذاکرات بین باشگاه لسترسیتی و راجرز خبر داده بود.

 

راجرز نیز گفت: «زمانی که من به باشگاه آمدم، از این که می توانستم تجربیات خودم را به بازیکنان انتقال بدهم هیجان زده بودم. من یک تیم برجسته از کارمندان را در اختیار دارم و از مدیران باشگاه نیز تشکر می کنم، همچنین از بازیکنان که هرروز دوست دارند تلاش کنند و از هواداران که به ما اعتماد کرده اند تشکر می کنم، امیدوارم سالیان متمادی به این همکاری ادامه دهیم».

لسترسیتی با هدایت این مربی پایین تر از لیورپول در جایگاه دوم قرار دارد. نکته جالب اختلاف امتیاز قابل توجه لستر نسبت به تیم هایی چون منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد، ولورهمپتون و... است.

دیدگاه‌ها