کد خبر : 1648102 | 14 آبان 1398 ساعت 21:26 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

راجرز: مورینیو روی من تاثیر زیادی گذاشت

برندان راجرز، سرمربی موفق لسترسیتی از تاثیر ژوزه مورینیو در دوران مربیگری اش گفت.

راجرز: مورینیو روی من تاثیر زیادی گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، زمانیکه مورینیو هدایت چلسی را بر عهده داشت، برندان راجرز سرمربی تیم جوانان آبی های لندن بود و حالا وی که در یک دوره روی نیمکت لیورپول و حالا با هدایت لسترسیتی عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است، مدعی شد علاوه بر سبک بازی، شباهت های زیادی با مورینیو داشته و به این سرمربی پرتغالی علاقمند است.

 

1449370

 

برندان راجرز گفت: "فکر می کنم ژوزه مورینیو هنگام حضور من در چلسی تاثیر بسیار خوبی بر من گذاشت. من مربیان بزرگ زیادی داشتم. در ریدینگ، حضور آلن پاردو برای من به عنوان مربی جوان بسیار مهم بود.

 

سپس وقتی به چلسی رفتم، مورینیو تاثیر مناسبی در روند آماده سازی من داشت. مورینیو کاریزمای بالایی داشت، اما توانست خیلی خوب با در نظر گرفتن مدیریت، مربیگری و جزئیات کارش را مدیریت کند. ما هرگز به لحاظ روش بازی و سبک نمایش تیم هایمان مانند یکدیگر نبودیم، اما شباهت های زیادی داشتیم.

 

ما دوست داشتیم با بازیکنان و هواداران ارتباط خوبی برقرار کنیم، هر دو جاه طلب بودیم، همیشه می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که کار ما با کیفیت است و عملکرد خوبی در تیم های خود به نمایش می گذاریم. مورینیو یک مرجع بزرگ برای من بود."

دیدگاه‌ها