کد خبر : 1653942 | 15 آذر 1398 ساعت 20:19 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: هیچ‌وقت یک رختکن ناراحت را دوست ندارم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، معتقد است که این تیم باید بعد از شکست روحیه خود را حفظ کند.

مورینیو: هیچ‌وقت یک رختکن ناراحت را دوست ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو پس از کسب سه پیروزی پیاپی با تاتنهام، روز چهارشنبه با نتیجه ۲-۱ در مقابل تیم سابق خود یعنی منچستر یونایتد شکست خورد تا نوار پیروزی‌های پیاپی سرمربی پرتغالی با تاتنهام قطع شود.

ژوزه مورینیو دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تاتنهام مقابل برنلی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مورینیو در ابتدا صحبت های خود را درباره شکست تیمش مقابل منچستریونایتد آغاز کرد و گفت: " بعد از شکست مقابل منچستریونایتد شرایط روحی تیم بسیار بد بود. من با بازیکنانم گفتم که این یک رختکن ناراحت و غمگین است و در واقع این چیزی نیست که من بعد از یک شکست آن را دوست داشته باشم. پس از شکست شما نباید ناراحت و غمگین باشید. شما باید قوی تر از این باشید چرا که ناراحتی هیچ مشکلی را حل نمی کند."

 

1457125

 

مورینیو در ادامه صحبت های خود درباره نقش موسی سیسوکو در تیمش صحبت کرد و گفت: " صادقانه بگویم که عقیده من این است که او بازیکن پست شماره ۶ نیست. بهترین موقعیت برای او زمانی پیش می آید که آزادی عمل بیشتری داشته باشد و این اتفاق در کناره‌های زمین برای سیسوکو بیشتر رخ می دهد. درست مثل بازی برابر بورنموث حرکات خوبی از جناح راست انجام داد."

جیووانی لوسلسو، هافبک آرژانتینی تاتنهام، در بازی مقابل منچستر یونایتد اولین دقایق بازی خود زیر نظر ژوزه مورینیو را انجام داد. سرمربی پرتغالی هم معتقد است که باید به این بازیکن زمان بیشتری برای کسب تجربه داده شود. مورینیو در این باره گفت: " بسیاری از بازیکنان باتجربه انگلیس می‌آیند اما شرایط برای آنها آسان نیست. لوسلسو بازیکن بسیار خوبی است که و باید به او فرصتی برای پیشرفت داد. فکر می‌کنم که او بازیکن خوبی برای تاتنهام خواهد بود."

دیدگاه‌ها