کد خبر : 1654051 | 16 آذر 1398 ساعت 12:16 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست‌های غافلگیر کننده در ثانیه‌های پایانی

مدال برنز از دست آرمین و میرهاشم افتاد

دو تکواندوکار ایرانی در دیدار رده‌بندی گرندپری مسکو در ثانیه‌های پایانی برابر حریفان خود شکست خوردند.

مدال برنز از دست آرمین و میرهاشم افتاد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شب گذشته آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی تا مرحله نیمه نهایی فینال گرندپری ۲۰۱۹ در مسکو خوب پیش رفتند، پای فینال به رقبای خود باختند تا امروز برای کسب مدال برنز تلاش کنند.


آرمین در دیدار رده‌بندی وزن -58 کیلوگرم برابر"گئورگی پوپوف" روس نایب قهرمان جهان 2019 و قهرمان بازی‌های المپیک جوانان 2018 نتیجه را 15 بر 11 واگذار کرد و از کسب مدال بازماند. این نتیجه در حالی رقم خورد که هادی پور در فاصله 5 ثانیه مانده به پایان یک امتیاز از حریفش پیش بود و با حمله لحظات پایانی رقیبش غافلگیر شد.


البته آرمین هادی پور پیش از این با صعود به نیمه نهایی حضور خود بین 5 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی این وزن را قطعی کرده بود تا سهمیه المپیک را کسب کرده باشد.


همچنین میرهاشم حسینی در دیدار رده بندی وزن 68- کیلوگرم برابر "شوای ژائو" چینی قهرمان المپیک ریو 2016 و قهرمان جهان 2017 و 2019 نتیجه را 15 بر 11 واگذار کرد و از کسب مدال بازماند. برای او نیز اتفاق مشابه آرمین رخ داد و میرهاشم هم تا پایان راند دوم 8 بر یک از حریفش پیش بود، اما روی چند حمله امتیازات زیادی را از دست داد و از دست یابی به مدال برنز بازماند.


با اینکه مسئولان فدراسیون تکواندو اعلام کرده‌اند سهمیه المپیک میرهاشم حسینی قطعی شده، برای اینکه خیال همه راحت شود، بهتر بود حسینی به مدال برنز گرندپری مسکو می رسید. حالا باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که فدراسیون جهانی رسما نام این ملی پوش ایرانی را بین 5 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی اعلام می کند یا خیر.


تا دقایقی دیگر نیز سجاد مردانی در فینال وزن 80+ کیلوگرم به میدان می رود؛ دیداری که باید برای کسب سهمیه المپیک برنده از آن بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها