کد خبر : 1654141 | 16 آذر 1398 ساعت 18:25 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر اسپانیول

زیدان: تصمیم داور در مورد وینیسیوس درست بود

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی با اسپانیول به دفاع از تصمیم داور برای اخراج نکردن وینیسیوس پرداخت.

زیدان: تصمیم داور در مورد وینیسیوس درست بود

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان روزهای بسیار خوبی را در رئال سپری می کند. کهکشانی ها امروز در برنابئو با دو گل بر اسپانیول پیروز شدند و موقتا به صدر جدول رفتند. در آستانه دو بازی حساس برابر والنسیا و بارسا، رئال زیزو آماده تر از همیشه نشان می دهد.

این پیروزی در شرایطی حاصل شد که ادن هازارد، گرت بیل و مارسلو در ترکیب رئال غایب بودند.

 

 

1457382

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« بازی نفسگیر و سختی بود. پیش از این هم گفته بودم که چالش سختی در انتظارمان خواهد بود. به نظر من اسپانیول شایسته قرار گرفتن در رده نوزدهم نیست. امروز این را ثابت کرد. برای پیروزی سختی کشیدیم و در مقطعی نیز اسپانیول ما را عذاب داد. پس از گل بنزما شرایط ما بهتر شد و آسوده خاطر به بازی ادامه دادیم. امروز از دقیقه یک بازیکنان را متمرکز و جدی دیدم و تا پایان نیز همینگونه بودند. در مجموع شایسته این پیروزی بودیم.»

 

بازی نه چندان روان رئال:« شاید اینطور بود ولی اسپانیول از زمین ما شروع به پرس می کرد و به خصوص در نیمه اول یک بازی تن به تن را شاهد بودیم. طبیعی بود که کمی بازی ما تحت تاثیر قرار بگیرد و حرکات تیم روان نباشد. نیمه دوم بهتر شدیم و اگر در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری داشتیم، می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.»

 

وینیسیوس:« بازی او بسیار خوب بود. همه چیز گلزنی نیست و وینیسیوس تلاش زیادی برای کمک به تیم داشت. او کارش را به خوبی انجام داد و راضی هستم.  وینی کمی مشکل اعتماد به نفس جلوی دروازه دارد و با تمرینات بیشتر این موضوع حل می شود. امروز با سه مهاجم بازی کردیم و در حمله با وینی و رودریگو سرعت مان بالا بود. عملکرد هر دو خوب بود.»

 

 

1457409

 

 

کارت زرد دوم برای وینیسیوس:« تصمیم داور درست بود که کارت نداد. وینی لیز خورد و اصلا قصد خطا روی بازیکن حریف را نداشت.»

 

کاسیمیرو و یک کارت زرد تا محرومیت از ال کلاسیکو و نیز غیبت مدافع چپ تخصصی در بازی برابر والنسیا(با مصدومیت مارسلو و اخراج مندی):« واقعیت این است که نمی دانم این قضیه را چگونه مدیریت کنم. فعلا باید این برد را جشن بگیریم. فقط همین.»

 

نیمکت نشینی مودریچ:« همیشه با بازیکنان صحبت می کنم. لوکا شرایط بدنی بسیار خوبی دارد ولی من ترجیح می دهم از سیستم چرخشی استفاده کنم تا به همه بازی برسد. او می داند که هر از چند گاهی باید کار را از روی نیمکت شروع کند.»

 

 

 

دیدگاه‌ها