کد خبر : 1654198 | 16 آذر 1398 ساعت 23:40 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: باید سه یا چهار گل به سیتی می زدیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد معتقد است تیمش مقابل بهترین تیم جهان خوب بازی کرده است.

سولسشر: باید سه یا چهار گل به سیتی می زدیم

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل و با توجه به نتایج پر فراز و نشیب منچستریونایتد، اخباری در مورد احتمال اخراج اوله گونار سولسشر منتشر شده بود، اما آنها در طول یک هفته اخیر موفق به غلبه بر دو تیم بزرگ تاتنهام و منچسترسیتی شده اند تا جایگاه سرمربی نروژی تثبیت شود. اوله گونار سولسشر معتقد است تیمش مقابل سیتی هرگاه صاحب توپ بوده خطرناک ظاهر شده است.

 

1457591

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما این پیروزی را همیشه در خاطر خود خواهیم داشت. هر گاه در مقابل منچسترسیتی صاحب توپ شدیم تیمی قدرتمند و خطرناک به نظر می رسیدیم و در مقابل بهترین تیم جهان توانستیم خیلی خوب بازی کنیم و پیش برویم. منچسترسیتی تیمی فوق العاده بود و نتایج خوبی گرفته است.

 

ما امروز همانند عملکرد مثبت همیشگی سیتی در خط دفاعی موفق شدیم به خوبی در امر دفاعی ظاهر شده و موقعیت های فراوانی را روی دروازه این تیم خلق کنیم. یونایتد می توانست در بازی امشب به گل های سوم و چهارم نیز دست یابد، اما در برخی صحنه ها دروازه بان سیتی عکس العمل های خیلی خوبی از خود نشان داد.

 

گرفتن توپ از بازیکنان سیتی همیشه دشوار است و آنها می توانند کار تیم های رقیب خود را تمام کنند، اما ما امروز سرعت بالایی در زمین از خود نشان داده و خطرات زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. هر زمانی که موفق شدیم به سمت دروازه حریف برویم تیم خطرناکی نشان داده و موقعیت های خوبی خلق کردیم. اینکه در کجای زمین صاحب توپ می شوید اهمیتی ندارد، بلکه باید بتوانید هنگام مالکیت توپ عملکرد خوبی از خود ارائه دهید.

 

 

دیدگاه‌ها