کد خبر : 1654287 | 17 آذر 1398 ساعت 12:45 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو توپ یادگاری را از دست سون گرفت (عکس)

در شب درخشش استثنایی سون هیونگ مین و گل بی‌نظیری که او به برنلی زد، مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان بازی توپ را از سون گرفت و به هم‌تیمی‌ جوانش داد.

مورینیو توپ یادگاری را از دست سون گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 5-0 تاتنهام مقابل برنلی که دیشب در استادیوم خانگی این تیم اتفاق افتاد، سون هیونگ مین با یک حرکت انفرادی استثنایی گل بسیار زیبایی را وارد دروازه برنلی کرد تا به ستاره اصلی این بازی تبدیل شود، در پایان بازی اما اتفاق جالب دیگری هم در میدان افتاد.

 

ژوزه مورینیو در حالی که سون بعد از سوت پایان بازی می‌رفت توپ را بردارد و گویی می‌خواست توپ را برای خود نگه دارد، توپ را از ستاره کره‌ای گرفت و در اختیار تروی پروت، ستاره جوان تاتنهام گذاشت که اولین بازی خود در لیگ برتر را با پیراهن این تیم را انجام می‌داد.

 

1457769

 

می‌توان حدس زد که سون بعد از درخشش استثنایی خود در این بازی و گل زیبایش قصد داشت توپ بازی را برای خود به عنوان یادگاری از این بازی نگه دارد ولی اینجا بود که مورینیو به سمت ستاره کره‌ای رفت، توپ را از او گرفت و در اختیار پروت گذاشت که اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام می‌داد.

 

پروت  17 ساله امسال در لیگ جوانان یوفا برای تیم جوانان تاتنهام بازی‌های درخشانی انجام داده بود. او در پنج دقیقه پایانی بازی دیشب از سوی مورینیو وارد میدان شد تا اولین بازی خود را با پیراهن تیم بزرگسالان تاتنهام انجام دهد.

 

1457768

 

پروت که چندی پیش اولین بازی خود را برای تیم ملی کشورش ایرلند هم انجام داده بود، به جای دله آلی وارد میدان شد. مورینیو در پایان بازی درباره این اتفاق گفت:" این اولین بازی یک جوان 17ساله در لیگ برتر بود و خیلی خوب می‌شد که او بتواند توپ این بازی را یادگاری داشته باشد".

 

 

 

دیدگاه‌ها