کد خبر : 1654304 | 17 آذر 1398 ساعت 13:48 | 387.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوبو حال رئالی ها را خوب کرد

لایی به مسی و شب شاد 130 میلیون ژاپنی (عکس)

در جریان بازی دیشب بارسلونا و مایورکا یک اتفاق جالب رخ داد و کوبو، ستاره جوان مایورکا، توپ را از بین پاهای لیونل مسی عبور داد.

لایی به مسی و شب شاد 130 میلیون ژاپنی (عکس)

 به گزارش "ورزش سه"، تاکه فوسا کوبو، پدیده ژاپنی، از آکامی فوتبال لاماسیا که متعلق به باشگاه بارسلونا است رشد کرد. او اما در سال 2014 به دلیل محرومیت اعمال شده از سوی فیفا به کشور خود بازگشت و برای اف سی توکیو به میدان رفت؛ درخشش پدیده ژاپنی در این تیم باعث شد که چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به این بازیکن دوخته شود؛ باشگاه هایی که در راس آن ها رئال مادرید و بارسلونا قرار داشتند. باشگاه بارسلونا که کوبو از آن جا رشد کرده بود، تمام تلاش خود را برای بازگرداندن این ستاره ژاپنی انجام داد اما در نهایت در رقابت با رئال مادرید مغلوب شد و کوبو در تابستان و با قراردادی به ارزش دو میلیون یورو راهی لوس بلانکوس شد.

 

در ابتدا قرار بود که کوبو در تیم دوم رئال مادرید یعنی کاستیا بازی کند اما درخشش فوق العاده او در بازی های پیش فصل باعث شد که باشگاه ها به دنبال جذب قرضی او باشند. در نهایت اما این مایورکا بود که توانست این پدیده ژاپنی را به شکل قرضی و برای یک فصل از رئال مادرید قرض بگیرد.

 

 

1457798

 

 

کوبو در این فصل 13 بازی برای مایورکا انجام داده و موفق به ثبت یک گل و دو پاس گل شده است. این بازیکن در 58 درصد دقایق ممکن در ترکیب اصلی مایورکا حضور داشته و با توجه به سن و سال کمش بازی های فوق العاده ای نیز ارائه داده است.

 

کوبو در بازی دیشب مایورکا مقابل بارسلونا نیز در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه کامل بازی کرد. در جریان بازی دیشب اما یک اتفاق جالب رخ داد و در دقیقه 52 و در حالی که بازی با نتیجه 4-1 به سود بارسلونا دنبال می شد، کوبو در یک صحنه جالب موفق شد توپ را از بین پاهای لیونل مسی عبور دهد؛ اتفاقی که با واکنش های جالبی در فضای مجازی روبرو بوده است و بسیاری به تمجید از این ستاره ژاپنی پرداخته اند. به خصوص در ژاپن که این اتفاق هیجان زدگی مردم این کشور را به دنبال داشته است.

 

 

1457797

 

 

در این جا به تعدی از توئیت های هواداران فوتبال در این باره اشاره می کنیم.

 

" عبور دادن توپ از بین پاهای برنده شش باره توپ طلا لذت بخش است. خوش به حالت کوبو."

 

"لایی زدن به مسی، آن هم در 18 سالگی حیرت انگیز است."

 

" کوبو می تواند در سال های آینده و این بار در ال کلاسیکو به مسی لایی بزند."

 

" ظهور یک ستاره دیگر مانند سون هیونگ مین از قاره آسیا. چیزهای زیادی درباره او خواهید شنید."

 

همچمین نشریه آاس اسپانیا نیز از این حرکت کوبو به عنوان موضوعی که باعث هیجان زدگی 130 میلیون ژاپنی شده، یاد کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها