کد خبر : 1654337 | 17 آذر 1398 ساعت 15:50 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

خیال راحت زیدان؛ لحظه‌شماری رئال برای الکلاسیکو

رئال مادرید در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و با وجود خیل مصدومانش، خود را آماده مصاف با والنسیا و بارسا می بیند.

خیال راحت زیدان؛ لحظه‌شماری رئال برای الکلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید روز گذشته در دیداری کاملا برتر با دو گل بر اسپانیول غلبه کرد و اگر درخشش دیگو لوپز درون دروازه اسپانیول نبود، این تیم با گل های خورده‌ی بیشتری مادرید را ترک می کرد.

کریم بنزما و واران دو ستاره فرانسوی، زنندگان گل‌های رئال بودند و حالا این تیم به دو چالش جدی خود در لالیگا رسیده است. رئال هفته بعد باید ابتدا به مصاف والنسیا برود و سپس بازی حیاتی برابر بارسا در نوکمپ را پیش رو خواهد داشت ولی تیم زین الدین زیدان در حال حاضر مهیای هر دو چالش دشوار است، با وجود اینکه مصدومان سرشناسی نیز دارد.

 

 

1457408

 

 

پس از باخت 1-0 غیرمنتظره در زمین مایورکا، رئال مادرید 9 بازی در همه رقابت ها انجام داده، 7 بار پیروز شده و دو بار به تساوی بسنده کرده است. دو تساوی این تیم برابر بتیس و پی اس جی در برنابئو بود؛ در حالی که رئال در هر دو بازی تیم کاملا بهتر زمین بود و شایستگی پیروزی را داشت.

 

رئال هر 4 بازی اخیر خود در لالیگا را پیروز شده و چنین روندی از فصل قبل و دوران حضور سولاری بی سابقه بوده است. 9 بازی متوالی بدون شکست، بهترین آمار رئال پس از بازگشت زیدان بوده است. آخرین بار در سال 2017 بین ماه های فوریه و آوریل بود که رئال در 12 بازی متوالی با حضور زیدان روی نیمکت، بی شکست ماند.

 

 

1457409

 

 

یکی از نکات قابل توجه بازی روز گذشته، درخشش وینیسیوس بود. او از غیبت هازارد و گرت بیل به خوبی استفاده کرد و نمایش درخشانی داشت. هرچند ستاره 18 ساله برزیلی هنوز در تمام کنندگی دقت لازم را ندارد؛ ولی بارها مدافعان اسپانیول را با سرعت و تکنیک خیره کننده اش آزار داد. او در بازی با والنسیا هم اگر گرت بیل همچنان مصدوم باشد، یکی از امیدهای رئال خواهد بود ولی حضورش در ال کلاسیکو قطعی نیست.

 

 

1448704

 

 

در نتایج خوب رئال نمی توان نقش تیبو کورتوا را نیز نادیده گرفت. گلر بلژیکی که شروع خوبی در رئال نداشت و در یک بازی حتی مورد اعتراض شدید هواداران حاضر در برنابئو قرار گرفت، حالا به اعتماد به نفس لازم دست پیدا کرده و با ثبت شش کلین شیت و سیوهای فوق العاده، توانسته اطمینان را به دروازه برگرداند. 

 

در بازی روز گذشته تونی کروس هم به هنگام تعویض سخت مورد تشویق قرار گرفت. این البته بهترین بازی کروس برای رئال نبود ولی رئالی ها به این نکته رسیده اند که ستاره آلمانی به روزهای خوبش بازگشته است و این بهترین خبر برای رئال در آستانه بازی برابر والنسیا و بارسلونا است.

 

 

1457536

دیدگاه‌ها