کد خبر : 1654397 | 17 آذر 1398 ساعت 19:24 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی ستاره انگلیسی در شب پیروزی (عکس)

جیمی واردی یک بار دیگر موفق شد رکورد گلزنی متوالی در بازی های لیگ برتر را از آن خود کرده و مقابل آستون ویلا دبل کند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد این فصل نیز مانند چهار سال قبل، درخشش لسترسیتی مقطعی نیست و آنها امشب با برتری 1-4 مقابل آستون ویلا، روند پیروزی های متوالی خود را استمرار بخشیده و فاصله خود با لیورپول صدرنشین را دوباره به هشت امتیاز کاهش دادند.

 

اما جیمی واردی، مهاجم 23 ساله و باکیفیت لسترسیتی امشب در هشتمین دیدار متوالی در لیگ برتر موفق به گلزنی شد تا در کنار رودفان نیستلروی، مهاجم گلزن و سابق منچستریونایتد تبدیل به دومین بازیکنی شود که در هشت بازی متوالی یا بیشتر در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است.

 

البته رکورد شماره یک در اختیار خود جیمی واردی است که چهار سال قبل و در فصلی که لسترسیتی در میان تعجب همگان موفق به فتح لیگ برتر شد، این ستاره انگلیسی در یازده بازی متوالی موفق به گلزنی شد. جیمی واردی این فصل برابر برنلی، کریستال پالاس، آرسنال، برایتون، اورتون، واتفورد و امشب آستون ویلا دروازه رقبا را باز کرد و به رکورد درخشان هشت بازی متوالی گلزنی رسید. در واقع همه چیز مانند همان فصلی است که لسترسیتی موفق به کسب قهرمانی شد، تنها با این تفاوت که آنها در آن فصل رقیب بزرگی مانند لیورپول یورگن کلوپ را مقابل خود نداشتند.

 

1457883

 

1457884

 

1457882

دیدگاه‌ها