کد خبر : 1654487 | 18 آذر 1398 ساعت 11:37 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیونگ‌برگ: آرسنال می‌تواند سهمیه چمپیونزلیگ بگیرد

فردی لیونگ برگ، مربی موقت آرسنال می‌گوید با وجود همه انتقادهایی که از او می‌شود معتقد است تیمش می‌تواند فصل را به عنوان یکی از چهار تیم اول لیگ برتر به پایان برساند.

لیونگ‌برگ: آرسنال می‌تواند سهمیه چمپیونزلیگ بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که آرسنال امروز در خانه وستهام در یک بازی مهم و حساس برای توپچی‌ها به میدان می‌رود،  فردی لیونگ برگ مربی موقت این تیم که بعد از اخراج اونای امری سکان هدایت آرسنال را به دست گرفته می‌گوید با وجود همه انتقادهایی که در این مدت از او شده، معتقد است آرسنال می‌تواند این فصل را به عنوان یکی از چهار تیم اول لیگ برتر به پایان برساند. لیونگ برگ همچنین می‌گوید خود را گزینه مناسبی برای هدایت آرسنال می‌داند.

 

1458003

 

لیونگ برگ از زمانی که بعد از اخراج اونای امری با عنوان مربی موقت سکان هدایت آرسنال را به دست گرفته تا کنون موفق به کسب پیروزی نشده و تیمش با چلسی که تیم چهارم جدول است ده امتیاز فاصله دارد.

 

ولی لیونگ برگ در آستانه بازی با وستهام گفت:" من معتقد نیستم که ما دیگر نباید درباره رفتن به جمع چهار تیم اول صحبت کنیم. مهم این است که روی زمان حال و کاری که الان در حال انجامش هستیم تمرکز کنیم".

 

1456915

 

مربی موقت آرسنال در ادامه گفت:" من 100درصد مطمئنم که آرسنال این روزها را پشت سر می‌گذارد و اگر غیر از این بود من الان اینجا نبودم. البته شکی نیست که این کار سختی خواهد بود. وقتی اعتماد به نفس تیم پایین است، کاری‌اش نمی‌شود کرد. ما باید تلاش کنیم تا اعتماد به نفس تیم را دوباره برگردانیم".

 

دیدگاه‌ها