کد خبر : 1654581 | 18 آذر 1398 ساعت 15:43 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوش و بش قلعه‌نویی با چهره‎‌های آشنا (عکس)

مسابقه سپاهان و شهر خودرو بار دیگر دیدار قلعه نویی با شاگردان سابقش و همینطور مربی ای که برای او احترام زیادی قائل را تازه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که تراکتور در آزادی میزبان استقلال بود و آن برخورد عجیب میان قلعه نویی و مهدی رحمتی ایجاد شد، همواره مصاف این دو چهره حساسیت های خاص خود را داشته؛ هر چند این دو در دوران حضور شفر و در دیداری که میان ذوب آهن و استقلال در فولادشهر برگزار شد، برخورد گرمی با هم داشتند تا نشان دهند همه چیز را تمام شده می دانند.


علاوه بر مهدی رحمتی، امروز یکی دیگر از شاگردان سابق امیرقلعه نویی نیز برابر او قرار گرفت؛ بازیکنی که علیرغم میل باطنی سرمربی فعلی سپاهان در پنجره تابستانی لیگ شانزدهم و با پایان خدمت سربازی از جمع قرمزهای تراکتوری جدا شد و با پیوستن به تیم پرسپولیس، بر قدرت این تیم در راه کسب قهرمانی افزود.


در نهایت پیش از آغاز بازی دو تیم که حالا دقایق ابتدایی نیمه دوم‌اش با تساوی بدون گل سپری می شود، یحیی گل محمدی هم به سمت نیمکت سپاهانی ها رفت و با امیرقلعه نویی خوش و بش کرد تا به نوعی پاسخ تمجیدهای امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی که او را شایسته هدایت تیم ملی عنوان کرده بود را هم داده باشد.


عکس ها احمد هادی

 

1458135

 

1458136

 

1458137

دیدگاه‌ها