کد خبر : 1654629 | 18 آذر 1398 ساعت 17:30 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

توتی:

لیگ قهرمانان تمرکز یوونتوس را بر هم زده است

فرانچسکو توتی معتقد است که یوونتوس بیشتر تمرکز خود را روی فتح لیگ قهرمانان گذاشته و به همین دلیل در سری آ افت کرده است.

لیگ قهرمانان تمرکز یوونتوس را بر هم زده است

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی مهاجم و کاپیتان سابق تیم فوتبال رم در حاشیه یک مراسم در پایتخت ایتالیا، گفت‌و‌گویی با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا انجام داد و در آن به اتفاقات اخیر کالچو از جمله مصاف اینتر و رم در هفته پانزدهم سری آ، شکست یوونتوس در خانه لاتزیو و ماندن نراتزوری در صدر جدول با حاشیه امنیت دو امتیازی اشاره داشت.

 

 

1454142

 

 

توتی درباره مصاف اخیر تیم‌های فوتبال اینتر و رم در شهر میلان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت:« بازی زیبایی بود. رم با یک بازی خوب و زیبا توانست از صدرنشین جدول یک امتیاز بگیرد. من همیشه گفته‌ام که تیم‌های فوتبال اینتر، یوونتوس و ناپولی می‌توانند برای خودشان یک لیگ بسازند. من فکر می‌کنم که ناپولی هم تیمی فوق‌العاده دارد، یک مربی بزرگ این تیم را هدایت می‌کند و از این بحران فعلی خارج می‌شود.»

 

توتی درباره نتایج ضعیف اخیر یوونتوس درباره علت افت این تیم گفت:« تمرکز یوونتوس معطوف به لیگ قهرمانان است و به همین دلیل این تیم در سری آ تمرکز کافی ندارد. به نظر من آنها بعد از هشت سال قهرمانی پی‌در‌پی در لیگ، قهرمانی در لیگ قهرمانان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌اند. علاوه بر این اینتر هم کار یوونتوس را سخت کرده است. اینتر تیمی باانگیزه است و یک مربی طراز اول دارد که می‌خواهد به هر قیمتی شده برنده باشد.

کونته همین حالا هم توانسته تأثیرگذاری‌اش بر بازی اینتر را ثابت کند اما من تصور می‌کنم یوونتوس در برهه‌های سرنوشت‌ساز فصل، نتایج بهتری کسب خواهد کرد. کونته کارش را خوب انجام داده و فکر می‌کنم که او تا پایان فصل با یوونتوس می‌جنگد. همانطور که گفتم او برای اینتر حکم ارزش افزوده‌ای دارد که می‌تواند سطح فنی این تیم را بالا ببرد.»

 

 

1455583

دیدگاه‌ها