کد خبر : 1654682 | 18 آذر 1398 ساعت 19:23 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز ستاره سالزبورگ برای انتقال به لیورپول

ارلینگ هالند، ستاره نروژی سالزبورگ از احتمال بازی کردن برای لیورپول استقبال کرد.

چراغ سبز ستاره سالزبورگ برای انتقال به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ده امتیازی فردا شب و در دیداری حساس در شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان مهمان سالزبورگ خواهد بود و ارلینگ هالند و همبازیانش برای صعود به پیروزی در این دیدار نیاز دارند. ارلینگ هالند که این فصل در لیگ قهرمانان عملکردی فراتر از تصور داشته و بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی همین حالا به دنبال او هستند، مدعی شد دیدار مقابل لیورپول بزرگ ترین بازی دوران ورزشی او خواهد بود.

 

1445748

 

ارلینگ هالند گفت: "من روی وظیفه و شغل خودم یعنی فوتبال تمرکز داشته و با ذهنی آرام و روشن سعی می کنم از هر روز خود لذت ببرم. تمام تمرکز روی بازی کردن به عنوان بازیکن سالزبورگ خواهد بود.

 

دیدار مقابل لیورپول؟ ما چیزی برای از دست دادن نداریم. ما در شرایطی بازی می کنیم که می خواهم لذت برده و لبخند بزنیم و از بازی کردن لذت ببریم. این بزرگترین بازی زندگی من تا امروز خواهد بود و من مشتاقانه منتظر بازی برابر لیورپول هستم. من همیشه رویای حضور در چنین بازی هایی را در سر داشته ام.

 

بازی کردن برای لیورپول؟ صادقانه بگویم این رویای من است و من با رویاهای خود زندگی می کنم. هر بازیکنی برای حضور در دیدارهایی مانند بازی فردا شب فوتبال بازی می کند و امیدوارم بتوانم از این بازی لذت ببرم."

دیدگاه‌ها