کد خبر : 1654716 | 18 آذر 1398 ساعت 20:57 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

رودیگر: دیدار چلسی مقابل لیل مثل فینال است

آنتونی رودریگر، مدافع چلسی دیدار مقابل لیل را به مثابه یک فینال توصیف کرد.

رودیگر: دیدار چلسی مقابل لیل مثل فینال است


به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باید فردا شب و در دیدار خانگی خود مقابل لیل به برتری دست یابند. آنتونی رودیگر در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرده و در مورد ویژگی های کار کردن با فرانک لمپارد صحبت کرد.

 

آنتونی رودیگر گفت: "بازی فردا شب برای ما مثل فینال است. ما پیش از این نمایش های خوبی مانند بازی در خانه آژاکس داشته ایم و مسابقه برابر این تیم در لندن نیز دیوانه وار پیش رفت. در هر بازی فشار متفاوتی احساس می کنید و ما می دانیم که اگر برنده شویم صعود خواهیم کرد. ما باید شخصیت را نشان داده و انگیزه داشته باشیم. فشار همیشه وجود دارد و فردا بازی دیگری پیش روی ما است.

 

1458295

 

بازی کردن در کنار بازیکنان جوان در ترکیب چلسی خیلی خوب است و باید به آنها توصیه هایی داشته و به آنها کمک کنیم. فصل خیلی طولانی است و ما فقط باید رو به جلو حرکت کنیم. فرانک لمپارد فقط از ما می خواهد ما مسئولیت پذیری بیشتری داشته و بیشتر ریسک پذیر باشیم، زیرا او می داند که ما این توانایی را داریم. لمپارد می خواهد ما همانند تمرینات، در بازی ها نیز بدون ترس بازی کنیم. او از شکست متنفر بوده و با حفظ آرامش، به ما توصیه هایی برای بهتر بازی کردن داشته است.

 

ما می دانیم که در این فصل فراز و فرودهای زیادی خواهیم داشت، اما دیدار مقابل لیل یک بازی متفاوت است و ما می خواهیم نمایش بهتری داشته باشیم."

دیدگاه‌ها