کد خبر : 1654776 | 19 آذر 1398 ساعت 01:25 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

وستهام 1-3 آرسنال: طوفان 9 دقیقه ای توپچی ها

آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 وستهام را شکست بدهد.

وستهام 1-3 آرسنال: طوفان 9 دقیقه ای توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان فردی لیونگبرگ با یک گل از حریف عقب افتادند اما گل های گابریل مارتینلی، نیکلاس پپه و پیر امریک اوبامیانگ در فاصله دقایق 60 تا 69، یک پیروزی شیرین را برای توپچی ها مقابل همشهری لندنی رقم زد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این آرسنالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما حملات آنها به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 38، این وستهام بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در یک رفت و برگشت در سمت چپ محوطه جریمه آرسنال به پابلو فورنالس رسید و ارسال او را آنجلو اوگبونا با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1458365

 

تلاش آرسنالی ها برای زدن گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم هم پایاپای شروع شد و موقعیت ویژه ای در این دقایق روی دروازه ها به وجود نیامد. اما بعد از سپری شدن این دقایق، بازیکنان آرسنال بر بازی مسلط شدند و سرانجام در دقیقه 60 به گل رسیدند. فرار سئاد کولاشیناچ از سمت چپ و پاس در عرض او در محوطه جریمه وستهام به مارتینلی رسید و او هم با یک ضربه بغل پای دقیق کار را تمام کرد.

 

1458370

 

برتری توپچی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و تنها 6 دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. این بار روی یک حمله تیمی و سریع بود که توپ با پاس اوبامیانگ، درون محوطه جریمه به پپه رسید و او هم با یک ضربه پای چپ تماشایی، آرسنال را پیش انداخت.

 

1458371

 

اما این گل هم از شدت حملات آرسنالی ها کم نکرد و این تیم در دقیقه 69 به گل سوم رسید. این بار پپه که با پاس اوبامیانگ صاحب توپ شده بود، آن را روی دروازه ارسال کرد و خود اوبامیانگ با یک ضربه نه چندان محکم گل سوم را به نام خود کرد.

 

1458373

 

پنج دقیقه آرسنال می توانست به گل چهارم برسد اما حضور به موقع بالبوئنا مانع از گلزنی لوکاس توریرا شد.

در دقایق پایانی باز هم این آرسنالی ها بودند که نمایش بهتری داشتند و این فرصت را داشتند که به گل های بیشتری برسند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها