کد خبر : 1654821 | 19 آذر 1398 ساعت 16:50 | 132.7K بازدید | 0 دیدگاه

کالدرون و تغییر دوباره در ترکیب تیم برنده؛

ترکیب پرسپولیس در مقابل گل گهر اعلام شد

تیم پرسپولیس در حالی مقابل گل گهر قرار خواهد گرفت که کالدرون بار دیگر ترکیب را تغییر داده است.

ترکیب پرسپولیس در مقابل گل گهر اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته های اخیر وضعیت به مراتب بهتری نسبت به قبل داشته است. آن ها صنعت نفت را در جام حذفی شکست دادند تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و ذوب آهن را هم از پیش رو برداشتند و حالا مقابل گل گهر قعر جدولی بازی خواهند کرد.

 

باتوجه به برد ارزشمند در برابر ذوب آهن، گابریل کالدرون تغییرات زیادی را در ترکیب نخواهد داشت اما به واسطه به آمادگی علیرضا بیرانوند، او جای رادوشوویچ را خواهد گرفت. در بازی قبلی رادو عملکرد بسیار خوبی داشت و در کنار علی علیپور و مهدی ترابی، بهترین بازیکن پرسپولیس بود اما حالا دوباره باید به نیمکت بازگردد. بیرانوند هم که در آخرین بازی لیگ برتری برابر نفت مسجدسلیمان نتوانست کلین شیت کند، امروز به خوبی می‌داند که پرسپولیس شرایط ویژه ای دارد و او نیز باید به بهترین شکل عمل کند.

 

در خط دفاعی پرسپولیسی ها یک تغییر دارند. کنعانی و شجاع زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند و در سمت راست و چپ نیز مهدی شیری و محمد انصاری نقش آفرینی خواهند کرد.

 

باوجود بازگشت و بهبودی کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس همچنان محسن ربیع خواه است. کمی جلوتر از او، احمد نوراللهی «میدان دار» تیمش خواهد بود و در سمت راست و چپ بشار رسن و مهدی ترابی را خواهد داشت. ترابی البته به خط حمله نیز اضافه می‌شود و در هجوم، به برتری عددی قرمزها یاری می‌رساند.

 

در خط حمله همچنان شاهد حضور وحید امیری خواهیم بود. باتوجه به جدایی براندائو جونیور و تجربه پایین عبدی، کالدرون تقریبا انتخاب دیگری ندارد و البته امیری هم در هفته های اخیر نشان داده که در راه بازگشت به اوج است. علی علیپور مهاجم شمالی پرسپولیس نیز پس از گلزنی در اصفهان، حالا باید در این دیدار خانگی توانایی اش را نشان دهد.

 

 

* این نخستین بازی پرسپولیس و گل گهر در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.

 

* پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل گل گهر با یک بازی کمتر نسبت به صدر نشین، به یک امتیازی استقلال خواهد رسید.

 

* علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس این فصل هنوز گلزنی در تهران را تجربه نکرده است.

 

* پرسپولیس در مقطع کنونی لیگ هجدهم 25 امتیاز داشت و امروز برای رسیدن به آن رکورد، ملزم به برتری برابر گل گهر است.

 

ترکیب پرسپولیس در مقابل گل گهر سیرجان: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، بشار رسن، علی علیپور، وحید امیری، محمد انصاری و مهدی ترابی.

دیدگاه‌ها