کد خبر : 1654846 | 19 آذر 1398 ساعت 12:49 | 93.2K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت ژنرال در بازگشت به ACL

سپاهان در گروه مرگ آسیا

این بار نوبت به نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران بود تا طعم حضور در گروه مرگ ACL2020 را بچشد.

سپاهان در گروه مرگ آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ACL2020 در حالی دقایقی پیش در کوالالامپور برگزار شد که از میان نماینده های ایران نوبت به سپاهان اصفهان رسید تا در بازگشت به این رقابت ها طعم حضور در گروه مرگ را بچشد.


قرار گرفتن در گروه D رقابت های این فصل در کنار حریفانی همچون السد قهرمان قطر همین طور النصر قهرمان عربستان در نگاه اول نشان داد چقدر کار امیر قلعه نویی و شاگردانش در این گروه دشوار است اما وقتی تیمی که قرار است از پلی آف جواز رسیدن به این گروه را دریافت کند، انداختیم بدون شک عنوان گروه مرگ را به این گروه دادیم.


تیمی که از پلی آف به گروه D می رسد از میان سه نام بزرگ از فوتبال حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه است. برنده بنیادکار ازبکستان با الزورا عراق در پلی آف اول باید به مصاف العین امارات یکی از سرشناس ترین باشگاه های آسیا و حاشیه خلیج فارس برود تا برنده این دیدار چهارمین تیم حاضر در گروه D باشد.


امیر قلعه نویی که به عنوان یکی از باتجربه ترین مربیان ایرانی ACL شناخته می شود در حالی با سپاهان به آسیا برمی گردد که باید در یکی از سخت ترین گروه های غرب آسیا به مصاف مربیان و تیم های بزرگ برود از جمله ژاوی هرناندز در السد، ویتوریا پرتغالی در النصر و ... از همین رو طرفداران تیم محبوب نصف جهان باید خود را برای روزهای پرالتهاب در آسیا آماده کنند و امیدوار به درخشش در بازگشت توفان زرد به قاره کهن باشند.

دیدگاه‌ها