کد خبر : 1654860 | 19 آذر 1398 ساعت 14:10 | 96.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

نیمار با 180 میلیون یورو در فهرست فروش PSG

از بین نیمار و کیلیان امباپه این ستاره برزیلی خواهد بود که تابستان بعد در فهرست فروش پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت.

نیمار با 180 میلیون یورو در فهرست فروش PSG

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، نیمار و پی اس جی به نوعی محکوم به درک متقابل یکدیگر تا پایان فصل هستند و پس از آن هر کدام می توانند به راه خود بروند. نیمار که تابستان امسال تلاش زیادی برای جدایی داشت و در نهایت به هدف خود نرسید، این روزها رابطه خوبی با هواداران پی اس جی ندارد و تقریبا همواره بخشی از ورزشگاه پارک دو پرنس با سوت های اعتراضی از ستاره برزیلی استقبال می کند.

 

 

1458388

 

 

دلیل اصلی اینکه نیمار نتوانست تابستان از پی اس جی جدا شود این بود که پیشنهادات رسیده از سوی بارسلونا راضی کننده نبود ولی شرایط کنونی نیمار به گونه ای است که به نظر می رسد تابستان پیش رو بار دیگر به فشار برای جدایی ادامه خواهد داد و پی اس جی که خود، نیمار را در فهرست فروش گذاشته بود، مشکلی برای گوش دادن به پیشنهادات نخواهد داشت.

 

اگر تابستان امسال پی اس جی 300 میلیون یورو برای جدایی نیمار می خواست، تابستان آتی این رقم به 180 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و به نظر می رسد بازهم بارسلونا مشتاق ترین باشگاه برای جذب ستاره برزیلی خواهد بود.

 

 

1454247

 

 

دیدگاه پی اس جی نسبت به نیمار کاملا متفاوت با دیگر فوق ستاره این تیم کیلیان امباپه است. بسیار بعید است که باشگاه پاریسی در یک تابستان دو فوق ستاره خود را همزمان از دست بدهد و همه چیز حکایت از این دارد که جدا شده بزرگ پی اس جی، نیمار خواهد بود.

امباپه این روزها بیشترین توجهات جهانی را به عنوان یک ستاره آینده دار دارد و باشگاه های بزرگی خواهان او هستند که در راس شان رئال مادرید قرار دارد. او تا 2022 قرارداد دارد ولی پی اس جی برای رسیدن به پروژه های جاه طلبانه اش روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

هرچند اختلافات کنونی بین توخل و امباپه باعث شده تا زمزمه های جدایی امباپه هم به گوش برسد ولی قطع به یقین او تابستان پیش رو در پاریس خواهد ماند و این نیمار است که در فهرست فروش خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها