کد خبر : 1655066 | 20 آذر 1398 ساعت 11:53 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت ویژه کاپیتان‌های تراکتور در شرایط حساس

کاپیتان های تراکتور در شرایط کنونی نقش بسزایی در ریکاوری این تیم و بازگشت به روزهای اوج خواهند داشت.

ماموریت ویژه کاپیتان‌های تراکتور در شرایط حساس

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتور شرایط سختی را سپری می کند؛ این تیم از 5 مسابقه گذشته خودش 4 شکست و یک تساوی به دست آورده و امتیازات زیادی را از دست داده است. همین موضوع سرخپوشان فوتبال آذربایجان را از کورس قهرمانی دور کرده و حتی کار به جایی رسیده که در جدول رده بندی حالا ماشین سازی به عنوان تیم دوم تبریز هم بالاتر از تراکتور قرار گرفته است.


در این وضعیت طبیعی است که تیم های بزرگ اسیر حواشی زیادی شوند. از یک سو باشگاه تراکتور بعد از رفتن مصطفی دنیزلی هنوز سرمربی جدید را انتخاب نکرده و فقط احد شیخ لاری مسئولیت فنی را عهده دار است. از سوی دیگر مدیران باشگاه به شکل دسته جمعی استعفا کرده اند و وضعیت مدیریت این باشگاه هم مشخص نیست. به مجموعه اتفاقات باید انتقادهای هواداران را نیز اضافه کنیم که باعث شد محمدرضا زنوزی مالک تراکتور در اظهارنظری احساسی اعلام کند در بازگشتش از ترکیه تیم را تحویل می دهد و می رود.


با وجود همه حواشی موجود نقش کاپیتان های باتجربه تراکتور در جمع کردن حواشی بسیار اهمیت دارد. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به عنوان 3 بازیکن بزرگتر تراکتور که کاپیتان های این تیم و تیم ملی محسوب می شوند در این شرایط سخت وظیفه پیدا می کنند که با بزرگی خود بازیکنان را آرام کنند و با ریکاوری ذهنی و روحی آنها شرایط خوبی را به نفع تراکتور رقم بزنند.


آنها در این وضعیت حساس وظیفه دارند یاس و ناامیدی را از تراکتور دور کنند و اجازه ندهند حواشی بیشتر از این به تیم شان ضربه بزند تا تکلیف مسائل موجود در باشگاه روشن شود. تراکتور روز جمعه در هفته پانزدهم میزبان فولاد خوزستان است و بی تردید برای این مسابقه نقش کاپیتان ها بسیار مهم تلقی می شود.

دیدگاه‌ها