کد خبر : 1655230 | 21 آذر 1398 ساعت 02:04 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: هیچ تیمی نمی خواهد مقابل ما بازی کند

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد تیمش در دور بعدی آماده تر خواهد بود.

مورینیو: هیچ تیمی نمی خواهد مقابل ما بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل بایرن در مونیخ 1-3 مغلوب شد. ژوزه مورینیو معتقد است هیچ کدام از تیم های صدرنشین علاقه ای به بازی کردن مقابل تاتنهام در مرحله بعد ندارند و او در دیدار امشب به دنبال کسب اطلاعات از بازیکنان تیمش بوده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: " من می توانم چیزی منفی به شما بگویم و این ناعادلانه خواهد بود، زیرابرخی از بازیکنان مانند فویث برای اولین بار بود که تحت هدایت من بازی می کردند.

 

1459126

 

با توجه به اتفاقات آخرین بازی من می خواستم ریسک کنم و از تصمیماتی که گرفتم خوشحال هستم. امیدوارم طرفداران نیز درک کنند که چه کاری انجام داده ام. من امیدوار بودم نتیجه بهتری بگیریم و حتی می شد در صحنه تک به تک پایانی سون هیونگ مین بازی 2-3 شود، اما حالا من اطلاعات زیادی از تیم خود دارم. فکر می کنم تمام تیم هایی که در گروه خود صدرنشین شده اند آرزو می کنند مقابل ما بازی نکنند. فکر می کنم ما یکی از تیم های قدرتمند در بین تیم های دوم گروه ها هستیم.

 

ما در کشوری کار می کنیم که یک دوره دیوانه وار را پشت سر می گذارد و این موضوع بر روی بازیکنان و شرایط آنها تاثیر می گذارد. اما من تا فوریه بهتر بازیکنان خود را درک می کنم و ما آماده تر خواهیم بود. امروز تاکید من استراحت بیشتر برای بازیکنانی بود که خیلی بازی کردند. من سعی کردم این موضوع را از بازیکنان مخفی کنم اما آنها باهوش هستند، آنها می دانستند که تمرکز من روی این بازی نبوده و روی دیدار بعدی است."

دیدگاه‌ها