کد خبر : 1655264 | 21 آذر 1398 ساعت 12:26 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

مثل مصدومیت اوساسونا، مانند نامهربانی سکوها؛

تکرار روزهای خاکستری برای کاپیتان مسعود (عکس)

مسعود شجاعی دوباره در روزهای سخت و خاکستری گرفتار شده اما تجربه غلبه بر چنین وضعیتی در اسپانیا، یونان، قطر، امارات و حتی ایران، کمک می‌کند تا او دوباره به شرایط خوب قبلی بازگردد.

به گزارش ورزش سه، از سال های نخستین دهه ۸۰ تا حالا که به آخرین سال دهه نود نزدیک می‌شویم، مسعود شجاعی در سطح اول فوتبال ایران بوده و حتی چند سال را در بهترین لیگ فوتبال جهان سپری کرده است. از روزهایی که با پیراهن نارنجی سایپا چهره شد و مورد توجه برانکو نیز قرار گرفت، سال های زیادی می‌گذرد اما شجاعی همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و افت نسبی نیز باتوجه به سن و سالش امری طبیعی است و غیرقابل انکار.

 

او این روزها با ناملایماتی در شبکه های اجتماعی مواجه است و البته صدای اعتراضی غیرمستقیم از روی سکوها. اگرچه همچنان پیش از شروع مسابقه با نام «کاپیتان مسعود» تشویق می‌شود اما موقعیت کنونی‌اش شباهت زیادی به چهار پنج سال پیش و واکنش هواداران تیم ملی نسبت به او دارد. آن موقع ها شجاعی از لحاظ فنی شرایط خوبی نداشت و پس از مصدومیت هنوز خود را بازیابی نکرده بود و هواداران نیز با بدبینی خاصی نمایشش را دنبال می‌کردند اما شجاعی در چند بازی ملی متوالی زیر نظر کی‌روش گلزنی کرد و عملکرد خوبی را از خود نشان داد تا دوباره به چهره محبوب تبدیل شود.

 

1459230

 

مسعود شجاعی که با رویای قهرمانی در ایران به تراکتور آمد، حالا در دومین فصل نیز با همان سناریوی سال پیش روبرو شده است. اما این چالشی است که مسعود راه برون رفت از آن را بلد است و بارها در اوساسونا تمرین کرده است. وقتی که با پیراهن شماره ۱۸ در بین ستاره های لالیگایی اسیر می‌شد اما با یک پاس و یک فریب، همه را پشت سر می‌گذاشت و تیم را به پیروزی می‌رساند.

 

اگر هافبک بازیساز تیم ملی توانست مصدومیت سخت در اسپانیا را شکست دهد و محبوبیت خود در بین هواداران تیم ملی را بازیابد، بدون تردید خروج از این موقعیت در تبریز، برایش کار سختی نخواهد بود؛ به شرط این که انتقادها از او به خصوص در جامعه هواداری، نگاه غرض ورزانه به خود نگیرد.

 

1459229

دیدگاه‌ها