کد خبر : 1655296 | 21 آذر 1398 ساعت 16:00 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی 3 سپیدرود 0

لیگ یک/ تیربار سربازان شیرازی علیه بحران سرخ

فجر سپاسی موفق شده تیم بحران زده سپیدرود را در شیراز با سه گل بدرقه کند.

لیگ یک/ تیربار سربازان شیرازی علیه بحران سرخ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان داوود مهابادی در یک بازی برتر و با سه گل تیم سپیدرود را بدرقه کردند تا تیره روزی شاگردان نادر دست نشان ادامه داشته باشد.


سپیدرود که علیرغم تغییرات کادرفنی نیز نتوانسته از بحران خارج شود، در ادامه شکست های سریالی خود اینبار در شیراز با سه گل باخت. شاگردان نادر دست نشان که در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته بودند، روی گل زیبای صدقی از میانه میدان، با شکست راهی رختکن شدند. این در حالی بود که سپیدرودی‌ها به شدت نسبت به عملکرد داور در نیمه اول معترض بودند و اعتقاد داشتند یک گل آنها و یک پنالتی نادیده گرفته شده است. اتفاقی که جنجال بزرگی را روی نیمکت و بین بازیکنان ذخیره سپیدرود شکل داد و داور با اخراج یکی از نیمکت نشینان سعی در بازگرداندن آرامش داشت.


در نیمه دوم اما سپیدرود همانند دیدارهای اخیر خود از هم گسیخته و بی برنامه ظاهر شد تا فجرسپاسی به راحتی موفق شود از این فرصت برای دستیابی به گل های بعدی سود ببرد و توسط بابامحمدی و میلاد غریبی دو گل دیگر به ثمر رساند تا با نتیجه سه بر صفر به کار خود پایان دهد.


فجر با این پیروزی با 30 امتیاز در رده سوم جدول جا گرفت و سپیدرود نیز بعد از تحمل هفتمین شکست پیاپی در رده پانزدهم قرار گیرد.

دیدگاه‌ها