کد خبر : 1655393 | 22 آذر 1398 ساعت 01:47 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی یونایتد با طوفان 10 دقیقه ای

منچستریونایتد با پیروزی 4-0 مقابل آلکمار، به عنوان تیم اول گروه، به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کرد.

صدرنشینی یونایتد با طوفان 10 دقیقه ای

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گنار سولسشر که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته اند، در دیدار امشب مقابل آلکمار هم نمایش قابل قبولی داشتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما شیاطین سرخ در نیمه دوم چهره متفاوتی را به نمایش گذاشتند و در فاصله 10 دقیقه، چهار بار به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه 53 بود که روی یک حرکت خوب از سمت چپ، توپ با پاس عرضی خوان ماتا به اشلی یانگ رسید و او هم با یک ضربه محکم، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

5 دقیقه بعد یونایتد توسط میسون گرین وود به گل دوم رسید. روی یک توپ ربایی پشت محوطه جریمه آلکمار بود که توپ به گرین وود رسید و او هم با یک شوت دیدنی، دروازه را باز کرد.

فشار حملات یونایتد در دقیقه 62 به یک پنالتی برای این تیم منجر شد. خطای مدافع آلکمار روی گرین وود باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خوان ماتا پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم به سمت چپ دروازه، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

اما این هم پایان کار نبود و منچستریونایتد در دقیقه 64 به گل چهارم رسید. گرین وود که با ماتا در سمت راست محوطه جریمه آلکمار صاحب توپ شده بود، با یک شوت دقیق از زاویه ای نه چندان مناسب، گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا منچستریونایتد بالاتر از آلکمار به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کند. 

 

دیدگاه‌ها