کد خبر : 1655395 | 22 آذر 1398 ساعت 09:40 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش لیونگ‌برگ از پدیده 18ساله آرسنال

فردی‌ لیونگ‌برگ بعد از بازگشت آرسنال در بازی دیشب این تیم مقابل استاندارد لیژ و صعود از مرحله گروهی لیگ اروپا به ستایش پدیده جوان تیمش بوکایو ساکا پرداخت و او را استعدادی استثنایی خواند.

ستایش لیونگ‌برگ از پدیده 18ساله آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه استاندارد لیژ به مصاف این تیم رفت و با اینکه 2-0 عقب افتاده بود ولی در پایان بازی برگشت و با گلهای لاکازت و بوکایو ساکا کار را به تساوی 2-2 کشاند تا به عنوان تیم اول گروه F راهی مرحله بعدی رقابتها شود. فردی لیونگ‌برگ در پایان بازی از گل نجات‌بخش پدیده 18ساله تیمش بوکایو ساکا تمجید کرد و او را استعدادی استثنایی خواهند.

 

بوکایو که در دقیقه 81 با یک حرکت انفرادی تماشایی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند روی گل اول هم توپی که توسط لاکازت به گل تبدیل شد را روی دروازه استاندارد لیژ سانتر کرده بود و به این ترتیب در تساوی و صعود تیمش به عنوان صدرنشین گروه نقش کلیدی داشت.

 

1459408

 

لیونگ برگ، مربی موقت آرسنال در پایان بازی گفت:" بوکایو ساکا فوق‌العاده است. او همیشه روی توپهای آخر موثر عمل می‌کند. او قبل از بازی از دست من ناراحت بود که قرار است به عنوان وینگر و مدافع بازی کند ولی بوکایو یک استعداد استثنایی است".

 

مربی موقت آرسنال در ادامه گفت:" من امروز به بچه‌های تیمم واقعا افتخار می‌کنم. آنها نشان دادند که به خودشان و فوتبال‌شان ایمان دارند. این برای آینده ما خوب است. آنها انرژی خیلی زیادی داشتند و هرگز از تلاش دست برنداشتند. ما در نیمه اول بر اساس برنامه و نقشه‌مان خوب بازی کردیم و حریف یک شوت هم روی دروازه ما نداشت. ما باید در نیمه اول یکی دو گل می‌زدیم. ولی بعد دو گل بد خوردیم که نمی‌توان آنها را تقصیر بازیکنان دانست. ولی ما برگشتیم و کار را 2-2 کردیم. بعد از آن هم می‌توانستیم برای گل سوم تلاش کنیم ولی چون من نتیجه بازی بعدی را می‌دانستم سعی کردم به بازیکنانم کمتر فشار بیاورم".

 

دیدگاه‌ها