کد خبر : 1655396 | 22 آذر 1398 ساعت 10:00 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

پدر نیمار:

مذاکره نیمار و بارسا برای حل دعوای حقوقی

پدر نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تایید کرد که پسرش در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا برای حل و فصل دعوای حقوقی‌ای است که بین دو طرف وجود دارد.

مذاکره نیمار و بارسا برای حل دعوای حقوقی

به گزارش "ورزش سه"، پدر نیمار تایید کرد که مشاورین پسرش در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا هستند تا دوای حقوقی‌ای که نیمار به دلیل اختلافات ناشی از خروج او از بارسا در سال 2017 و پیوستنش به پاری سن ژرمن، علیه بارسلونا اقامه کرده، حل و فصل شود.

 

در آن زمان و کمی بعد از آنکه نیمار با قراردادی 222میلیون دلاری از بارسلونا راهی PSG شد، شرکت بازرگانی‌ای که مدیریت فعالیت‌های نیمار را در دست داشت به دلیل آنچه ادعا می‌شد پاداش‌های پرداخت نشده به نیمار در دوران حضورش در این تیم بوده، به دادگاه شکایت کرد. بارسا هم در مقابل علیه نیمار به دادگاه شکایت کرده و مدعی شد او مفاد قراردادش را نقض کرده است.

 

1459424

 

درحالیکه این دعوای حقوقی ادامه دارد دیروز ال موندو گزارش داد که تیم حقوقی نیمار مسیر جدیدی در پیش گرفته و از بارسا خواسته به دلیل دستمزدهای پرداخت‌نشده، مبلغ 3.5 میلیون یورو به او بپردازد.

 

پدر نیمار که مشاور پسرش هم به حساب می‌آید هم در گفتگو با رادیو کادنا سر گفت این اقدام جدید نیست و بخشی از شکایت اولیه بوده. پدر نیمار همچنین ابراز امیدواری کرد که این مساله با گفتگو و در فضایی دوستانه حل و فصل شود.

 

پدر ستاره برزیلی گفت:" تقاضای نیمار به زمانی برمی‌گردد که او قراردادش را فسخ کرد و باشگاه را ترک کرد. نه بارسلونا و نه ما نگران این مساله نیستیم و این مشکل را حل خواهیم کرد".

 

دعوای حقوقی نیمار علیه بارسا در حالی پیگیری می‌شود که او در تابستان گذشته تا یک قدمی بازگشت به بارسلونا پیش رفت و همچنان شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به این تیم کاتالان وجود دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها