کد خبر : 1655417 | 22 آذر 1398 ساعت 12:25 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

گرین‌وود؛ پدیده 18ساله‌ای که برای یونایتد می‌درخشد

میسون گرین‌وود، پدیده 18ساله منچستریونایتد دیشب در بازی مقابل آلکمار موفق شد نام خود را در کتابهای رکورد این باشگاه ثبت کند تا شگفتی‌سازی‌های او در این فصل همچنان ادامه داشته باشد.

گرین‌وود؛ پدیده 18ساله‌ای که برای یونایتد می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود، پدیده 18ساله منچستریونایتد دیشب در دیدار این تیم مقابل آلکمار هلند در لیگ اروپا موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند تا با 18 سال و 72 روز سن، جوان‌ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد شود که در یک رقابت بزرگ اروپایی برای این تیم در یک بازی دو بار گلزنی کرده است.

 

1459472

 

در شبی که شاگردان اوله گنار سولسشر با نتیجه 4-0 بر حریف هلندی به پیروزی رسیدند گرین‌وود در دقایق 58 و 64 موفق به دبل شد. شیاطین سرخ با این پیروزی به عنوان صدرنشین گروه L رقابتها راهی مرحله بعدی شدند.

 

گرین‌وود 18ساله با احتساب این دو گل در فصل جاری تا اینجا برای یونایتد در لیگ اروپا 4 گل به ثمر رسانده است. او در این فصل در همه رقابتها برای یونایتد 18 بار به میدان رفته و شش گل برای این تیم به ثمر رسانده.

 

در بین بازیکنان منچستریونایتد در این فصل تنها مارکوس راشفورد بوده که تعداد گلهای زده‌اش بیشتر از گرین‌وود است. این در حالی است که گرین‌وود در لیگ برتر، بر خلاف راشفورد، اکثر بازی‌ها را از روی نیمکت تماشا کرده یا دقایق کمی در میدان حضور داشته است.

 

دیدگاه‌ها