کد خبر : 1655445 | 22 آذر 1398 ساعت 14:42 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر می تواند یکی از قطب های فوتبال باشد

منصوریان: بخواهید یا نخواهید اسمم برای استقلال مطرح است

سرمربی ذوب آهن می گوید تیمش فردا برابر گل گهر روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

منصوریان: بخواهید یا نخواهید اسمم برای استقلال مطرح است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای اینکه شرایط تیمش را در جدول رده بندی بهتر کند فردا نیاز مبرم به کسب سه امتیاز برابر گل گهر قعرنشین خواهد داشت. منصوریان با حضور در نشست خبری پاسخ خبرنگاران را داد:

 

گل گهر می تواند یکی از قطب های فوتبال شود


خوشحالم در سیرجان هستیم و فردا قطع به بقین بازی سختی خواهد بود برای ما و سیرجان. نسبت به توقعی که از تیممان داشتیم و بازی‌ها و عملکرد فنی و موقعیت تیمی بازی مالکانه داخل زمین شاید به اندازه‌ای که مد نظر ما بود، نرسیدیم. گل‌گهر با توجه به امکانات مالی می‌تواند یکی از قطب‌های خوب فوتبال کشور در یک پروسه پنج‌ساله در کشور باشد و ما نگاه ویژه‌ای به این تیم داریم و اگر زودتر این تیم در لیگ بود شاید موقعیت بهتری داشت. فردا بازی سختی خواهد بود برای دو تا تیم، تیم مجید جلالی برای بردن می‌آید و امیدوارم بازی تاکتیکی خوبی داشته باشیم.


گل گهر خوش شانس است

 

گل‌گهر می‌تواند برای نیم فصل بعدی بازیکنان خیلی خوب داخلی و خارجی بخرد، برای تیم‌های دیگر امکانپذیر نیست. قطع به یقین با آمدن آقای جلالی این تیم خیلی خوش‌شانس است. تیم باید از بهترین منابع این شهر استفاده کند. ما هنوز گیر کردیم که از داشته‌های خود استفاده کنیم یا نکنیم.

 

گل گهر می تواند در لیگ بماند


فارغ از نتیجه فردا که امیدوارم ما برنده بازی باشیم اما این تیم نیم‌فصل دوم با تفکرات و تاکتیک جلالی و تقویت و خرید و با بنیه مالی که دارد می‌تواند در لیگ بماند امیدوارم در سال‌های آینده طوری باشد که تیم پروازی هم نباشد و در شهر خودش تمرین کند.


لیگ قهرمانان به ما آسیب زد


امسال سعی کردیم ریشه‌یابی کنیم، افت روحی جام باشگاه‌های آسیا به تیم آسیب زد یک ماهی وقت گذاشتیم و این نقیصه باید رفع شود و تیم‌ها می‌توانند از شروع لیگ نتایج خوبی بگیرند و این یک نقیصه است که در چند هفته اول تیم‌ها نتایج خوبی نمی‌گیرند.


در نیم فصل دوم به شرایط ایده آل بر می گردیم


قطعا تیم ما در نیم‌فصل دوم به شرایط ایده‌آل بر می‌گردد قطعا به بی‌دقتی بچه‌ها بر می‌گردد و آسیبی که در جام باشگاه‌ها دیدم، چهار سال تمرکز کردیم روی این سیستم سعی کردیم، باید اشتباهات را درست کنیم تا تماشاگر لذت ببرد، امروز در فوتبال جزئیات را اگر رعایت کنید برنده می‌شود و به بازی مالکانه بازی حرفه‌ای را باید اضافه کنیم. در نیم‌فصل کاملا عیب و ایرادات بازی‌ها را رفع می‌کنیم این سیستمی است که تیم ملی هم می‌تواند داشته باشد.

 

امانت دار ذوب آهن هستم


تمام‌قد از بازی فردا دفاع می‌کنم و سعی می‌کنیم یک بازی خیلی خوبی داشته باشیم، از معدود بازیکنانی هستم که درد و دل‌های خودم را نگفتم و نخواهم گفت و من امانت‌دار ذوب آهن هستم و به بازی فردا فکر می‌کنم.

 

دوست دارم با دو مهاجم بازی کنم



وی در مورد استفاده تیمش از سیستم 2-5-3 تصریح کرد: ما چند سال است می‌خواهیم با این سیستم کار کنیم. از سالی که نفت بودم همیشه دنبال بازیکنی بودم که در رأس عقب این سیستم بگذارم. در نفت بیشتر بازیکنانم بالای 190 سانتیمتر قامت داشتند و سخت بود از این سیستم استفاده کنم. حدود چهار سال روی این سیستم مطالعه کامل کرده‌ام. به خصوص تمرکز کاملم را روی کونته گذاشتم که هر جا بوده با این سیستم کار کرده است. سعی کردیم سیستم او را با توجه به شرایط کشورمان کمی تغییر دهیم. تا اینکه امسال سعی کردم با بچه‌های ذوب‌آهن تست کنم. سیستم خوبی است، ولی باید در این روش وینگرها خیلی باهوش باشند. در کل علت اصلی که از این سیستم استفاده می‌کنیم این است که من دوست دارم با دو مهاجم بازی کنم.

 

 

بخواهید یا نخواهید اسمم برای استقلال مطرح است


منصوریان در مورد ناراحتی استراماچونی از مدیران باشگاه استقلال و بازگشت او به کشورش گفت: من در حال حاضر مربی تیمی هستم که لوگوی آن در سمت چپ پیراهن من است. امانت‌دار این پیراهن هستم و با تمام وجود برای آن می‌جنگم. اگر قرار باشد اسمی را در استقلال بیاورند، حداقل در 10، 20 سال گذشته چه دوستان دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند، اسم من هم باید بیاید. شاید از معدود بازیکنان تاریخ استقلال هستم که درددلم را هرگز نگفته‌ام و نخواهم گفت، چون اعتقاد دارم امانتداری رمز زندگی ماست و روزی هم اگر آدم بخواهد لب باز کند، جز اینکه به باشگاه خودش خیانت می‌کند، هیچ مسئله دیگری ندارد. ممنون باشگاه استقلال هستم که از هفت سالگی آنجا بودم، ولی اجازه دهید من امانتدار ذوب‌آهن باشم و به بازی فردا فکر کنم.

دیدگاه‌ها