کد خبر : 1655502 | 22 آذر 1398 ساعت 18:37 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با صنعت سخت تر از دیدار تراکتور است

نریمان‌جهان: بدون محکمه به ما حکم تبانی داده بودند

کاپیتان ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد که شرایط تیمشان این روزها به آرامش بیشتری نیاز دارد تا بتواند در ادامه بازی های لیگ بهترین عملکرد را داشته باشد.

نریمان‌جهان: بدون محکمه به ما حکم تبانی داده بودند

به گزارش "ورزش سه"؛ ماشین سازان که پس از پیروزی برخلاف تصور در دربی پرحرف و حدیث تبریز و کسب سومین پیروزی پیاپی خانگی دچار حواشی فراوانی از سوی صفحات مجازی شده بودند امروز در آبادان حضور پیدا کردند تا خود را آماده دیدار برابر صنعت نفت کنند. سامان نریمان جهان درخصوص این حواشی و دیدار با صنعت نفت با خبرنگار "ورزش سه"، یه صحبت پرداخت. او درباره دیدار برابر تراکتور گفت: برای این بازی ما خیلی تحت فشار بودیم. از طرفی خیلی ها بدون اینکه بخواهند انصاف داشته باشند بدون محکمه به ما حکم تبانی داده بودند و این چیزی نبود که در سرزمین شهید باکری ها معنی داشته باشد. ما در دیدار با تراکتور تنها به فوتبال تمرکز کردیم و فوتبال بازی کردیم و همین!

 

او درباره دیدار برابر صنعت نفت آبادان نیز گفت: ما کار سختی را در آبادان داریم و متاسفانه بچه های زیادی را نیز در اختیار نداریم ولی واقعیت این است که ماشین سازی این فصل تبدیل به یک تیم شده است و فاصله چندانی هم از ترکیب و نیمکت این تیم دیده نمی شود. در هر حال غیبت بچه ها کار ما را در آبادان سخت تر از بازی با تراکتور می کند.

 

کاپیتان ماشین سازان درباره این تیم در لیگ نوزدهم هم گفت: ما در این فصل تیمی ارزان و بی حاشیه ای را داشتیم و خوب هم نتیجه گرفتیم و نتیجه همدلی و صداقت درونی تیم را در نتایج اخیر دیده ایم ولی میخواهند ما را وارد حاشیه کنند و این فشار خارج از تبریز است و خواهش میکنم که دوستانمان در تبریز فشار را کم کنند تا ما به آرامش برسیم و ما در این مقطع تنها آرامش میخواهیم.

دیدگاه‌ها