کد خبر : 1655681 | 23 آذر 1398 ساعت 16:37 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا مهمتر از ال کلاسیکو

زیدان: برنامه ریزی لالیگا را من انجام نمی دهم

زین الدین زیدان به یک روز استراحت بیشتر بارسلونا نسبت به رئال و تقویم لالیگا واکنش نشان داد.

زیدان: برنامه ریزی لالیگا را من انجام نمی دهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی بر بروژ فردا باید در زمین والنسیا یکی از حساس ترین بازی های خود در لالیگا را برگزار کند. رئال به دلیل تفاضل گل کمتر از بارسا در رده دوم قرار دارد و محکوم به پیروزی در بازی فردا است. دیداری که در ورزشگاه مستایا برگزار خواهد شد.

رئال پس از این بازی، چهارشنبه باید در نوکمپ به مصاف بارسا برود. این در حالی است که بارسا بازی خود را امروز برگزار می کند(برابر سوسیداد) و با یک روز استراحت بیشتر به ال کلاسیکو خواهد رسید.

 

 

1459895

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با والنسیا گفت:« این هم یک چالش سخت دیگر است و قبلا هم گفته ام که بازی با والنسیا دشوار خواهد بود. آنها این روزها خیلی خوب بازی می کنند و برای پیروزی بر این تیم باید بهترین نسخه خودمان را ارائه دهیم.»

 

امنیت ال کلاسیکو:« نمی خواهم درمورد بازی چهارشنبه صحبت کنم. در این مورد فردا صحبت خواهیم کرد. موضوع مهم برای من، بازی برابر والنسیا است.»

 

بارسا و یک روز استراحت بیشتر:« اتحادیه لالیگا تقویم را مشخص می کند و این وظیفه من نیست و کاری هم از دست ما بر نمی آید. تنها می توانیم به این برنامه ریزی احترام بگذاریم. من نمی توانم در این مورد چیزی را تغییر دهم.»

 

 

1453359

 

 

شرایط فعلی بیل:« فکر نمی کنم که از نقش بیل در تیم کاسته شده باشد. او همچنان یک بازیکن مهم است. تصمیم برای ترکیب اصلی بر عهده من است و در بازی با بروژ تصمیم گرفتم به او بازی ندهم. بیل یکی از ماست و روی او حساب می کنم. 25 بازیکن در اختیار دارم و همه برای من اهمیت دارند. واضح است که می توان از مسائل و حواشی بیرون زمین یک بازیکن صحبت کرد ولی برای من، عملکردشان درون زمین مهم است. هر روز بازیکنانم را در تمرین زیر نظر دارم و به شما می گویم که گرت مثل دیگر بازیکنان برای من مهم است.»

 

استراحت اندک به کاسیمیرو و خطر از دست دادن ال کلاسیکو(به دلیل 4 کارته بودن):« تصمیم برای ترکیب اصلی را من می گیرم. من با همه بازیکنانم حرف می زنم و نظرشان برایم اهمیت دارد. همه از اهمیت نقش کاسیمیرو در تیم آگاهی دارید و کاری که پیش از هر بازی مجبور به انجامش هستم، انتخاب یازده بازیکن است. اگر فکر می کنید بازی مهمتر بازی روز چهارشنبه برابر بارسا است، اشتباه کرده اید. برای من بازی مهم، بازی فردا برابر والنسیا است.»

 

 

1446708

 

 

دیدار سوسیداد-بارسا:« طبعا سه احتمال در مورد نتیجه بازی وجود دارد. این بازی را تماشا خواهم کرد. سوسیداد تیم بسیار خوبی است و در مجموع، لالیگا تیم های بسیار خوبی دارد. از نظر من لالیگا بهترین لیگ دنیاست و شما برابر هیچ تیمی از پیش برنده نیستید.»

 

سیستم چرخشی:« اگر به بازیکنان استراحت ندهم، در ادامه فصل دچار مشکل خواهیم شد. سیستم چرخشی اجتناب ناپذیر است. همین الان سه بازی دشوار برابر والنسیا، بارسا و بیلبائو در پیش داریم و نمی توان یک ترکیب را برای هر سه بازی به زمین فرستاد.»

 

قیاس این تیم رئال با تیم سال 2017 که دبل کرد:« واقعیت این است که آن تیم را از یاد برده ام. متاسفم.»

 

امباپه:« او بازیکن پی اس جی است و دوست ندارم در مورد بازیکن تیمی دیگر اظهارنظر کنم. این محترمانه نخواهد بود. من امباپه را به خوبی می شناسم ولی باید به پی اس جی احترام گذاشت.»

 

 

دیدگاه‌ها