کد خبر : 1655652 | 23 آذر 1398 ساعت 15:15 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

مبهم‌تر شدن آینده بیل در رئال با جدی‌شدن برگزیت

پس از انتخابات پارلمانی اخیر در بریتانیا و برتری قاطعانه محافظه کاران به رهبری بوریس جانسون، دیگر می تواند به صراحت گفت که بریتانیا از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

مبهم‌تر شدن آینده بیل در رئال با جدی‌شدن برگزیت

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود بریتانیا 31 ژانویه 2020 رسما از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد که این قضیه تبعات خاص خود را به دنبال دارد . برگزیت هم روی افراد خارجی شاغل در بریتانیا و هم بریتانیایی های شاغل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

1457445

 

 

در مورد فوتبال می توان به مورد گرت بیل اشاره کرد. ستاره ولزی سال هاست برای رئال بازی می کند و در یک سال گذشته همواره شایعات زیادی در مورد جدایی احتمالی او شنیده شده است. با برگزیت، گرت بیل طبعا تبدیل به یک بازیکن خارجی خواهد شد ویکی از سهمیه های بازیکنان خارجی رئال مادرید را پر خواهد کرد.

 

در حال حاضر وینیسیوس و میلیتائو دو بازیکن خارج از اتحادیه اروپای تیم اول رئال محسوب می شوند و رودریگو، دیگر برزیلی رئال نیز همین شرایط را دارد با این تفاوت که نام او به عنوان بازیکن تیم دوم ثبت شده است. زیدان می تواند در هر بازی از سه بازیکن خارجی استفاده کند و رودریگو تاکنون مشکلی برای حضور در ترکیب رئال نداشته است ولی در صورت قطعی شدن برگزیت، سرمربی فرانسوی برای بازی دادن به رودریگو دچار مشکل خواهد شد و نمی تواند همزمان در یک بازی از بیل، رودریگو، وینیسیوس و ملیتائو استفاده کند.

 

 

1456726

 

 

البته در این بین قوانینی وجود دارد که به کمک بیل می آید. بر اساس قانون اساسی اسپانیا، اگر فرد حقیقی یا یک شرکت حقوقی بریتانیایی بیش از 5 سال در اسپانیا حضور داشته و اجازه کار داشته است، می تواند حتی در صورت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به فعالیت خود در اسپانیا ادامه دهد البته به شرطی که بریتانیا نیز نسبت به افراد و شرکت های اسپانیایی اقدامی متقابل انجام دهد. گرت بیل از سال 2014 برای رئال بازی می کند و مشمول این قانون می شود با این حال فعلا همه چیز در مورد او مبهم به نظر می رسد و مشخص نیست که در صورت قطعی شدن برگزیت، سرنوشت او در رئال چگونه خواهد شد. ستاره ای که همواره صحبت از جدایی او می شود و شاید با برگزیت، دست رئال برای فروش او بازتر از همیشه شود.

 

 

دیدگاه‌ها