کد خبر : 1655685 | 23 آذر 1398 ساعت 16:58 | 278.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به استقلال قبل از بازی با شاهین

استراماچونی: دیگر نمی‌توانم با این شرایط کنار بیایم!

آندره آ استراماچونی در پیامی ویدئویی هواداران این تیم را به شوک بزرگی فرو برد.

استراماچونی: دیگر نمی‌توانم با این شرایط کنار بیایم!

به گزارش "ورزش سه"،  در شرایطی که مدیران استقلال ادعا می کنند پول استراماچونی را واریز کرده اند، این مربی ایتالیایی دقایقی پیش در اینستاگرام همسر خود اعلام کرد با این شرایط نمی تواند مذاکره کند.

 

آندره استراماچونی در پیامی ویدئویی گفت: صبح همگی بخیر/ لازم دونستم به خاطر خبرهای اشتباه و گمراه کننده ای که به نظر میرسه در برخی رسانه ها، چه ایرانی و چه جهانی در این چند روز پخش شده صحبت کنم. اینطور میخوام شفاف سازی کنم که از وقتی مجبور شدم تهران رو ترک کنم تا به نوعی بتونم همه مشکلات رو با مدیریت باشگاه حل کنم هر روز تلاش کردم تا راه حلی برای بازگشت و شروع کار مجدد در استقلال با بازیکنانم پیدا کنم؛ تا دست کم بتونم کنار هواداران دوست داشتنی آبیمون باشم. برخلاف همه تلاش هام و حسن نیتم متاسفانه هیچ کاری توسط باشگاه صورت نگرفته. من به خاطر احترام و ارزشی که برای بازیکنان استقلال و هوادارانمون قائل هستم، باید عمیقا با ناراحتی اعلام کنم که در این 9 روز که تهران را ترک کردم و از زمانی که دیگر سرمربی استقلال نبودم، هیچ کاری انجام نشده و هیچ چیز تغییر نکرده است.


 

او ادامه داد: من از الان دیگه مربی استقلال نیستم. به نظر میرسه حتی دیروز در رسانه های عمومی و در یه برنامه تلویزیونی سندی منتشر  شده که ادعا میکنه به من پرداختی صورت گرفته در حالی که تا امروز من چنین چیزی رو دریافت نکردم. این برای من و وکیلانم خیلی بده که نمیتونیم به صورت قانونی از حقوقمون دفاع کنیم اما میخوام به صورت رسمی به همه هوارداران بگم که دیگه نمیتونم با این شرایط مذاکره ای داشته باشم. نمیتونم مذاکره کنم چون این شرایط داره وجهه من رو به عنوان یه مربی حرفه ای فوتبال خراب میکنه. واقعا نمیدونم این آدم ها حقیقتا دوست دارن که من به استقلال برگردم یا نه. چیزی که ازش مطمئنم اینه که دیگه خسته شدم.

 

 

1459931

 

 

سرمربی استقلال در گلایه‌های ویدئویی خود رو به هواداران استقلال گفته: از روند این 5 ماه خسته شدم، از این رفتار خسته شدم، از این رفتار مدیریت باشگاه از این رفتاری خسته شدم که با تیم و بازیکنانی که با من روزانه در ارتباط هستن، دارن، از رفتاری که با کسانی میکنن که به خاطر چیزهایی که به من دادن و نتایج فوق العاده ای که به دست آوردن من قدردانشون هستم، خسته شدم. فقط باید بگم اونا دوباره باید بتونن وقتی برای استقلال بازی میکنن، بازی هاشون رو ببرن.

 


 بخش پایانی آندره آ استراماچونی نیز با این جملات همراه شده است: من قلبا تا همیشه استقلالی میمونم. امیدوارم استقلال موفق باشه، بازیکنانم برای بازی امروز موفق باشن. باید دوباره برنده باشیم. باید هر چه زودتر در صدر لیگ قرار بگیریم.


 

* این در حالی است که مدیران استقلال قبلا اعلام کرده بودند که پول استراماچونی به حسابش واریز شده است و او دوشنبه به ایران بر می گردد اما حالا سرمربی ایتالیایی استقلال باشگاه را با شوک جدیدی روبرو کرده است، آن هم کمتر از یک ساعت قبل از بازی با شاهین بوشهر. با این شرایط باید منتظر ماند و دید واکنش مدیران استقلال به این اتفاق چه خواهد بود و آیا آنها تلاش می کنند استراماچونی را راضی کنند یا نه.

دیدگاه‌ها