کد خبر : 1655714 | 23 آذر 1398 ساعت 18:06 | 94.2K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت آخر استراماچونی: کیش و مات به مدیران !

پیغام ایسنتاگرامی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال کمی قبل از شروع دیدار آبی پوشان مقابل شاهین بوشهر به معنای شکست پروژه بازگرداندن او بود.

حرکت آخر استراماچونی: کیش و مات به مدیران !

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از شب گذشته خوش بینی ها دوباره به جمع استقلالی ها برگشته و به نظر می رسید با انتقال پول از ترکیه به ایتالیا موضوع فسخ یکطرفه قرارداد استراماچونی با استقلال حل خواهد شد، این مربی با پیامی در اینستاگرام بر پایان (احتمالی) کار خود با استقلال مهر تایید زد.


استراماچونی پیغام ویدئویی خود را با این جمله آغاز می کند که عمیقا استقلالی باقی خواهد ماند و سپس با آرزوی موفقیت برای تیم سابقش و بازیکنان از آنها می خواهد با پیروزی برابر شاهین بوشهر در صدر جدول باقی بمانند. او در ادامه صحبت ها از تصمیمش برای نیامدن به ایران پرده برمی‌دارد، موضوعی که البته شاید برای برخی قابل پیش بینی بود.


استراماچونی در این پیام با اشاره به اینکه باشگاه هیچ کدام از تعهدات خود را انجام نداده، همچنین تلاش مدیران استقلال و مسوولان بالادستی را نقشه بر آب می کند تا بار سنگین جدایی بر روی دوش آنها بیفتد. آنهایی که حالا از دید هواداران استقلال مقصر اصلی جدایی اند و باید درد و رنجی که به هواداران تحمیل شده به آنها برگردد. وی که در طول هفته گذشته از میل به بازگشت در صورت حل مشکلات گفته بود، اینبار حرکت آخر را در شطرنج خود با مدیران استقلال انجام داد و طرف مقابل را کیش و مات کرد. این در حالیست که بازی استقلال و شاهین بوشهر از دقایقی پیش آغاز شده و فضای قابل پیش بینی در آن حاکم است. فضایی که هواداران با خشم بسیار خواستار برکناری مسببین این اتفاق هستند.


در این شرایط اگرچه مساله سوئ مدیریت و نکاتی از این دست قطعی به نظر می آید اما آنچه که استراماچونی در برخورد با این مساله انجام داد نیز در فوتبال ایران بی سابقه بود، چرا که پیش از این موضوعاتی اینچنینی با صبر و مدارا حل می شد. با این حال مردی که از ایتالیا به ایران آمد و تیم را از انتهای جدول به جمع مدعیان کشاند دست به کاری زد که نامش برای همیشه در ذهن علاقمندان به فوتبال ایران باقی خواهد ماند.


نکته اینکه او در تمام طول هفته گذشته بیشترین حجم اخبار را به خود اختصاص داده و در نقطه ای کاملا غیرقابل دسترسی از حیث توجه قرار گرفته و البته مسیر را به جایی هدایت کرد که خود می خواست.
مقصد بعدی استراماچونی و انتخاب تیم بعدی او در صورت به نتیجه نرسیدن آخرین لابی ها و تلاش ها به روشن شدن بیشتر ماجرا کمک خواهد کرد اگرچه پیداست که فوتبال ایران در مسیری تازه قرار گرفته و قواعدی جدید بر آن حکمفرما خواهد بود. قواعدی که با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی از نو نوشته شوند.

دیدگاه‌ها