کد خبر : 1655753 | 23 آذر 1398 ساعت 20:09 | 124.5K بازدید | 0 دیدگاه

ول کن او نیستیم حتی اگر به ایتالیا برویم

فتح‌ الله‌زاده: استرا باید به این دلیل به استقلال برگردد

عضو جدید هیات مدیره استقلال در خصوص اعلان وزارت ورزش درباره حضورش در این پست صحبت کرد.

فتح‌ الله‌زاده: استرا باید به این دلیل به استقلال برگردد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی بعد از اینکه سخنگوی وزارت ورزش خبر از حضور مدیرعامل سابق استقلال در سمت عضو هیات مدیره این تیم داد، او در گفتگویی با برنامه فوتبال برتر و محمدحسین میثاقی به توضیح آخرین شرایط این باشگاه و استراماچونی پرداخت.


فتح الله زاده که برای چهارمین بار به استقلال و مدیریت در این تیم بازمی‌گردد، درباره آخرین خبرش از آینده حضور استراماچونی گفت: من خبر جدیدی ندارم و همانی است که الان پیچیده. درباره این مساله که چرا فیش پرداخت وجه در فضای مجازی پخش شده هم شاید باید اینطور توضیح دهم که به دلیل اینکه استقلال تحت فشار هوادارانش است و احتمالا آنها فکر می‌کنند باشگاه کاری برای حل این مشکل نمی‌کند و آنها این را علنی کردند تا مشخص شود در حال تلاش هستند و این چیزها را رسانه‌ای می‌کنند. آقای استراماچونی می دانند اگر آن روز که پول را بردیم تا قبل از ساعت 3 شماره حساب خود را اعلام می کردند این پول واریز می شد. با این حال مطمئن باشند که دوشنبه اول وقت این پول قطعا در حساب ایشان خواهد بود.


استراماچونی به خاطر حمایت مدیریت باید برگردد


وی درباره اینکه استراماچونی گفته دیگر سرمربی استقلال نیست و آیا این موضوع در قراردادش وجود دارد گفت: من متاسفانه قرارداد او را ندیدم چرا که تاکنون سمتی نداشتم. باید این اختلافات حل شود و هم ما و هم استراماچونی باید تعامل کنیم. اول فصل ما نتیجه نمی گرفتیم و وزارت و مدیریت تحت فشار تغییر مربی بودند. الان اما ایشان هم وقت بدهند و مطمئن باشند روز دوشنبه پول در حسابش است. او باید به خاطر روزهایی که مدیریت تحت فشار بود و پای این انتخاب ماند و اکنون شرایط متفاوت شده با تعامل بیشتری در تیم بماند. او البته تیم را دوست دارد و خصوصا اینکه همسرش هم در این مدت به ایران علاقمند شده‌اند و من امروز مسئولیت پیدا کردم و از فردا پیگیر خواهم بود و انشاالله تا فردا ظهر خبر خوش بدهم.

 

اگر نیاید تصمیم دیگری خواهیم گرفت


عضو جدید هیات مدیره استقلال درباره اینکه اگر استراماچونی تصمیم به بازگشت نداشته باشد، چه خواهند کرد گفت: اگر این کار را نکند و دنبال مسائل دیگر باشد ما فکر دیگری خواهیم کرد. ما تا دوشنبه منتظر خواهیم ماند. دوشنبه اول وقت اگر به تعهد عمل نکردیم ایشان حق فسخ دارند.


وی با اشاره به اینکه برای امروز هم بلیت حضور در تهران برای او رزرو شده بود گفت: آقای خلیل زاده برای همین امروز هم بلیت تدارک دیده بودند و فکر می کردند برمی گردند چرا که فیش رسمی پرداخت داشتیم. الان هم مشکلی نیست و به محض اینکه اعلام کنند بلیت آماده می شود و ایشان قادر خواهند بود برگردد.  


فتح الله زاده درباره شرایط این تیم نیز گفت: ما باید تدبیر بیشتری می کردیم و نمی گذاشتیم کار به اینجا بکشد. حالا همه نگران آینده مربی خوب مان هستند به دنبال تلاش برای برطرف کردن مشکلات هستند. ان شاالله او برگردد و دل هواداران شاد شود. اگر بشود که برویم آنجا هم ول کن ماجرا نیستیم و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها