کد خبر : 1655933 | 24 آذر 1398 ساعت 15:38 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره سپاهان در کمپ تیم ملی (عکس)

علیرغم میل باطنی باشگاه سپاهان، محمد محبی و امید نورافکن در اردوی تیم ملی حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار سپاهان برابر پیکان امیرقلعه نویی سرمربی طلایی پوشان اعلام کرد به محمد محبی و امید نورافکن که  مورد توجه تیم امید قرار دارند، نیاز دارد و حتی اگر خود حمید استیلی هم جای او بود، قبول نمی کرد تا در این برهه حساس دو بازیکنش را در اختیار تیم ملی قرار بدهد.


پس از این مصاحبه اما به هر ترتیبی بود محمد محبی و امید نورافکن روز پس از دیدار سپاهان برابر پیکان به اردوی تیم ملی امید اضافه شدند.


در این بین تغییراتی در برنامه لیگ هم ایجاد شد تا تیم امید و باشگاه تعامل خوبی داشته باشند. با این وصف به نظر می رسد سپاهان و سایر باشگاه های لیگ برتری، بازیکنانشان را تا هفتم دی ماه که با سه بازی برای آنها همراه خواهد بود در اردو داشته باشند و سپس آنها را برای برگزاری اردوی تیم ملی امید در اختیار حمید استیلی قرار می دهند.


تیم امید ایران از 19 دی ماه در چارچوب رقابت های مقدماتی المپیک برابر حریفان خود یعنی ازبکستان، چین و کره جنوبی قرار می گیرد و حالا حمید استیلی می تواند از این موضوع اطمینان داشته باشد که پیش از آغاز بازی ها، نزدیک به 12 روز بازیکنانش را به طور کامل  ( به استثنای لژیونرها) در اختیار خواهد داشت.

 

1460367

دیدگاه‌ها