کد خبر : 1656061 | 25 آذر 1398 ساعت 10:12 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به یک سوال

آیا دریافت کم موجب فسخ قرارداد می شود؟

با فرا رسیدن تعطیلات زمستانی و هم چنین باز شدن پنجره نقل و انتقالات برخی از بازیکنان در تلاش برای فسخ یک طرفه قرارداد خود و هم چنین پیوستن به تیم جدید هستند.

آیا دریافت کم موجب فسخ قرارداد می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بهانه برخی از بازیکنان برای فسخ، دریافت کم از مبلغ قرارداد است و اینکه اعدادی در این بین عنوان می شود؛ اینکه اگر بازیکنی در جریان نیم فصل کمتر از 30 درصد از قراردادش را دریافت کرده باشد، می تواند قرارداد خود را با باشگاه یکطرفه فسخ کند و به تیم جدید ملحق شود.

 

یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این باره گفت: « فدراسیون فوتبال چنین قانونی وضع نکرده اگر بازیکنی در جریان نیم فصل کمتر از 30 درصد دریافتی داشته باشد می تواند قرارداد خود را با باشگاه یک طرفه فسخ کند. اعداد دیگری هم که دراین زمینه مطرح می شود مثلا 50 درصد دور از واقعیت است. به واقع هیچ بازیکنی به بهانه مسایل مالی نمی تواند در تعطیلات زمستانی اردوی تیم را ترک کند. اما اگر بازیکنی در قرارداد خود و به عنوان آپشن قید کرده باشد اگر تا نیم فصل 50 درصد دریافتی نداشته باشد و از نظر مالی باشگاه به تعهد خود عمل نکرده باشد، می تواند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند. اگر بازیکنی قرارداد خود را با باشگاه یک طرفه فسخ کند و باشگاه دست به شکایت از بازیکن بزند این پرونده از سوی کمیته تعیین وضعیت مورد بررسی قرار می گیرد و درادامه مفاد قرارداد مبنای رسیدگی به شکایت باشگاه است.»

 

دیدگاه‌ها