کد خبر : 1656155 | 25 آذر 1398 ساعت 15:35 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه رئال به قرعه دشوار برابر سیتی

مدیر ارتباطات رئال معتقد است باید کار سیتی را در بازی رفت تمام کنند.

واکنش باشگاه رئال به قرعه دشوار برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف منچسترسیتی برود. دیداری دشوار برای هر دو تیم که بهانه ای برای بازگشت پپ گواردیولا به برنابئو خواهد بود. بازی رفت در مادرید و بازی برگشت در منچستر است.

 

 

1194435

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در واکنش به این قرعه گفت:« تیم های حاضر در یک هشتم نهایی همه قدرتمند هستند. سیتی از هر لحاظ حریفی مهم و قدر محسوب می شود و دو بازی جذاب را شاهد خواهیم بود. از حالا هیجان زیادی برای رویارویی با سیتی داریم و به خودمان ایمان داریم. همه می دانند که لیگ قهرمانان برای ما و هواداران چه اهمیتی دارد و چه تاریخچه ای در آن داریم. بدون شک برابر سیتی باید بهترین نمایش مان را داشته باشیم.»

 

بوتراگنوی ادامه داد:« سیتی مثل دیگر تیم های انگلیسی در سال های اخیر هزینه های زیادی کرده ولی ما رئال مادرید هستیم و آمادگی مقابله با هر حریفی را داریم. هنوز تا آن بازی هفته ها زمان داریم ولی باید در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کنیم و کار را تمام کنیم. امیدوارم در قرعه کشی دور یک چهارم نهایی نیز حاضر باشیم.»

 

گواردیولا:« سیتی و رئال دو تیم فوق العاده از حیث بازیکنان و کادر فنی هستند. همین باعث می شود تا مردم دو بازی زیبا و هیجان انگیز را تماشا کنند.»

 

دیدگاه‌ها