کد خبر : 1656164 | 25 آذر 1398 ساعت 16:16 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول – اتلتیکو؛ قهرمان به مادرید بر می گردد(عکس)

لیورپول و اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لیورپول – اتلتیکو؛ قهرمان به مادرید بر می گردد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و مشخص شد که دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکدیگر بروند. تقابل این دو تیم می تواند یک دیدار بسیار سخت و پیچیده باشد چرا که لیورپول دارای خط حمله ای فوق العاده و زهر دار است و در سمت مقابل اتلتیکو مادرید طی سال های اخیر با خط دفاعی کم نظیرش شناخته شده است.

 

لیورپول حالا باید به استادیوم واندا مترو پولیتا برگردد؛ جایی که همین چند ماه پیش در آن به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت. شاگردان یورگن کلوپ در مسابقه فینال تاتنهام را شکست دادند اما حالا باید به مصاف صاحب این خانه یعنی اتلتیکو مادرید بروند؛ تیمی که در این چند سال عملکرد فوق العاده ای در لیگ قهرمانان داشته و دو بار نیز به فینال رقابت ها راه یافته است. همه این آمار و ارقام نشان می دهد که بازی این دو تیم یک رقابت فیزیکی و شاید بسیار نزدیک خواهد بود.

 

 

1460803

 

 

مهم ترین تقابل دو تیم طی سال های اخیر اما به سال 2010 بر می گردد؛ جایی که دو تیم در رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و این اتلتیکومادرید بود که در نهایت موفق به شکست حریف خود شده بود. دو تیم همچنین طی سال های اخیر 6 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن چهار پیروزی برای اتلتیکو و دو تساوی بوده است.

 

 

 

1460792

 

 

لیورپول و اتلتیکو این روزها شرایط متفاوتی در لیگ های داخلی خود تجربه می کنند. لیورپول در حال حاضر با 49 امتیاز و با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و شانس اصلی قهرمانی در این رقابت ها محسوب می شود. اتلتیکو مادرید اما با 29 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و تا حدودی از کورس قهرمانی رقابت ها عقب مانده است.

 

 

1460793

 

 

بازی رفت دو تیم در تاریخ 18 فوریه در ورزشگاه واندامتروپولیتانو برگزار می شود و دو تیم برای بازی برگشت در تاریخ 18 مارس در آنفیلد به میدان می روند.

دیدگاه‌ها