کد خبر : 1656212 | 25 آذر 1398 ساعت 21:18 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: فکر نمی کنم سیمئونه هم خیلی خوشحال باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است دیگو سیمئونه نیز از تقابل با تیم او خوشحال نیست.

کلوپ: فکر نمی کنم سیمئونه هم خیلی خوشحال باشد

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان کار دشواری پیش رو دارند و در اولین گام باید به مصاف اتلتیکومادرید بروند. یورگن کلوپ که در حال حاضر با لیورپول برای شرکت در جام باشگاه های جهان در قطر حضور دارد، در مورد این دیدار صحبت کرده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "قرعه جالبی است و تصور می کردم که قرار است به مادرید سفر کرده و با یکی از دو تیم این شهر روبرو شویم. مادرید شهری است که ما فقط خاطرات فوق العاده ای از آن داریم و این بسیار خوب است، اما این بار ما باید در مقابل اتلتیکومادرید در این شهر بازی کنیم و مادرید خانه آنها است.

 

1458742

 

قرعه سختی نصیب ما شده، اما با توجه به اینکه چهار یا پنج گزینه پیش روی لیورپول بود، این قرعه را خوب می بینیم. تصور نمی کنم دیگو سیمئونه نیز در اتاق خود نشسته و از رویارویی با لیورپول خیلی خوشحال شده باشد.

 

این یک بازی دشوار خواهد بود، دو تیم به بازی فوتبال پرفشار، سبک های مختلف و البته سازماندهی متفاوت عادت دارند  اما هر دو کاملا آماده هستند و این کار را برای هم ما و هم اتلتیکومادرید بسیار سخت می کند. من فکر می کنم دفعه گذشته گفتم که سخت ترین قرعه کشی سال گذشته بود، اما به نظر می رسد شرایط هر سال دشوارتر و دشوارتر می شود.

 

هیچ حریف آسانی در مسیر قهرمانی وجود ندارد. گرچه یک هفته از بازی پایانی ما در مرحله گروهی سپری شده، اما ما هنوز خوشحالیم و از اینکه قرار است با رقیب قدرتمندی در دور بعدی مواجه شویم رضایت داریم."

دیدگاه‌ها