کد خبر : 1656166 | 25 آذر 1398 ساعت 16:12 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ارتباطات بارسا:

منتظر درخشش مسی در خانه مارادونا هستیم

گییرمو آمور نماینده بارسا در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان مصاف با ناپولی را جذاب ارزیابی کرد.

منتظر درخشش مسی در خانه مارادونا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو بازی رفت و برگشت جذاب که البته بارسا شانس اول صعود خواهد بود. بازی رفت در سن پائولو خواهد بود و بارسا بازی برگشت در نوکمپ میزبان است.

 

 

1460064

 

 

گییرمو آمور نماینده بارسلونا در مراسم قرعه کشی، در واکنش به برخورد با تیم ناپولی گفت:« در این مرحله هر حریفی دشوار محسوب می شود. انتخاب یکی به جای دیگری به نظر من یک نوع بی احترامی است. ناپولی تیمی قابل احترام است و هوادارانی پرشور دارد. آنها اخیرا سرمربی خود را تغییر داده اند و باید ببینیم شرایط در روز مسابقه چگونه خواهد بود.»

 

آمور در ادامه گفت:« اگر الان با ناپولی روبرو شویم، شانس بردمان بیشتر خواهد بود چون آنها در مقطع دشواری قرار دارند ولی تا روز بازی ممکن است همه چیز عوض شود. ناپولی قطعا چند ماه بعد با ایده های گتوزو وفق پیدا خواهد کرد. فعلا همه تمرکز ما روی ال کلاسیکو است و زمان برای فکر کردن به ناپولی خواهیم داشت.»

 

فضای ورزشگاه سن پائولو:« نباید تحت تاثیر هواداران پرشور ناپولی قرار بگیریم. من همیشه ترجیح می دهم در ورزشگاهی پر از تماشاگر بازی کنیم حتی اگر به ضررمان باشد. فکر می کنم بازیکنان نیز با من هم عقیده باشند. ناپولی را همه با دیگو مارادونا به یاد می آوریم و او در آنجا محبوب ترین است. امیدوارم مسی در خانه مارادونا هم بدرخشد؛ همانطور که در همه زمین ها می درخشد.»

 

 

1456949

 

دیدگاه‌ها