کد خبر : 1656170 | 25 آذر 1398 ساعت 16:35 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر سیتی: برابر رئال بهترین مربی دنیا را داریم

تیکی بگیریستین مدیر ورزشی سیتی مصاف با رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را دیداری دشوار و البته جذاب خواند.

مدیر سیتی: برابر رئال بهترین مربی دنیا را داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دو بازی دشوار را برابر رئال پیش رو خواهد داشت. بدون شک بازگشت پپ گواردیولا به سانتیاگو برنابئو بر جذابیت های بازی خواهد افزود. سیتی بازی رفت را میهمان است و 4 هفته بعد از بازی رفت، در اتحاد میزبان رئال خواهد بود.

 

 

1460802

 

 

تیکی بگریستین مدیر ورزشی سیتی که سابقه بازی برای بارسا را هم دارد، به خبرنگاران گفت:« دو بازی دشوار را پیش رو داریم. برابر تیمی بزرگ و فاتح 13 دوره لیگ قهرمانان. تیمی با ورزشگاهی بزرگ و تاریخی مثل برنابئو که تاریخچه درخشانی در لیگ قهرمانان دارد. با این حال از روحیه لازم برخورداریم و به خصوص بازی برگشت در خانه می تواند مزیتی برای ما باشد. می خواهیم تیم برتر باشیم و به دور بعد برویم. می دانیم حریف مان چه تیمی است و آنها نیز از ما  و مربی مان پپ گواردیولا شناخت دارند.»

 

بگریستین ادامه داد:« دوئل بین بهترین مربی دنیا و رئال مادرید همیشه جذاب است. دو بازی بزرگ را خواهیم دید و مهمتر از هر چیز این است که مثل یک تیم واقعی باشیم. باید هفته به هفته با حداکثر تمرکز در لیگ و دیگر رقابت ها به میدان برویم. اینکه تصور کنیم در لیگ برتر شانس قهرمانی نداریم و تمرکز اصلی را روی لیگ قهرمانان بگذاریم، درست نیست. در لیگ باید خوب نتیجه بگیریم تا در نهایت آمادگی برابر رئال قرار بگیریم.»

دیدگاه‌ها