کد خبر : 1656199 | 25 آذر 1398 ساعت 18:15 | 94.5K بازدید | 0 دیدگاه

تدبیر جالب بارسا برای حفظ امنیت اتوبوس رئال

باشگاه رئال مادرید نگرانی های زیادی برای روز ال کلاسیکو دارد و خواهان گرفتن تضمین های امنیتی از نیروی پلیس محلی است. بارسلونا برای این مهم، تدابیر جالبی اندیشیده است.

تدبیر جالب بارسا برای حفظ امنیت اتوبوس رئال

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه و نیم بعد از به تعویق افتادن دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید، قرار است این بازی حساس و سرنوشت ساز چهارشنبه پیش رو در استادیوم نوکمپ برگزار گردد؛ اما حواشی این دیدار روز به روز در حال افزایش است.

 

 

1460837

 

 

به نظر  می رسد دوباره اتفاقات چند هفته قبل در حال تکرار است و در روزهای اخیر گروه های جدایی طلب در ایالت کاتالونیا خبر از برنامه ریزی برای انجام تظاهرات در روز بازی داده اند. هفته پیش اخباری در مورد احتمال لغو ال کلاسیکو و یا حتی انتقال آن به یک استادیوم دیگر شنیده شده ولی سپس تکذیب شد.

 

رئال مادرید خواهان گرفتن تمام تضمین های امنیتی برای این بازی است و بیشتر نگرانی آنها به مسیر فرودگاه تا هتل و نیز مسیر هتل تا ورزشگاه بر می گردد.

باشگاه بارسلونا اما برای بالابردن ضریب امنیتی بازی، تصمیم جالبی گرفته است. طبق ادعای موندودپورتیوو، بازیکنان و کادر فنی بارسا در هتل سوفیا اقامت خواهند داشت یعنی همان هتل محل اقامت رئال مادرید. به این ترتیب هر دو همزمان راهی نوکمپ می شوند و این قضیه هم کار نیروهای امنیتی را ساده تر خواهد کرد و هم از کاروان رئال به خوبی محافظت می شود.

 

 

1445583

دیدگاه‌ها